Mother And Baby

שנה את ספרי הלוח שלך

wrysu

היה לנו ספר לוח שלא אהבתי יותר מדי. האיורים היו רושמים מדי והיו מילים רבות מדי. היה לנו גם ספר לוח שאהבתי, מאת טוד פאר, שנקרא זה השיער שלי. איורים מודגשים וטקסט קל. בנוסף מצחיק. בחרתי שרציתי שהספר הראשון יהיה הרבה יותר כמו הספר השני. והייתי צריך מתנה ליום האב לבעלי.

אז ציירתי על שער הספר, הנחתי עליו מדבקות כדי ליצור כותרת חדשה והדבקתי כל מיני דברים מבפנים.

הנושא המרכזי היה “זה אבא שלי”. עשיתי תמונה דמוית קריקטורה של ראש בעלי והעתקתי מספיק מהם לכל עמוד בספר. ואז הדבקתי את זה על סביבות שונות שחתכתי ממגזינים. אני כתבתי את הכיתובים ביד. לא דאגתי לתת לתוכן המקורי של הספר להראות. זה בהחלט היה בעבודת יד.

אני חושב שזה נראה ממש מבולגן וחובבני, אבל נראה שהמבקרים בבית שלנו התרשמו מאוד. אז אני חולק איתך את הרעיון הזה כדי שתוכל להרשים את המבקרים שלך. מרגיש חופשי לחלוטין להעתיק את הרעיונות שלי בדיוק.

כנראה שיש צורת אמנות שלמה שנקראת ספרים משתנים, שם אנשים קולאז ‘על דפי הספרים הרגילים. הם מכינים כמה דברים מצטיינים. הגרסה שלי פחות מדהימה, אבל זה ספר לוח שילדי ובעלי קוראים יחד – וזה נעשה על ידי.

מאז שעשיתי את הפרויקט הזה, למדתי שאתה יכול גם לרכוש ספרי לוח ריקים. אני ממליץ להשתמש גם ב- ModPodge כדבק שלך. זה מתייבש ברור ומאפשר לך לשכב גזרות שונות. (קישורי שותפים.)

Leave A Comment