Uncategorized

9 צעצועים נייטרליים מגדריים לילדים מכל מגדר

wrysu

חבר שלי, אמא לילד קטן אחד, אמר לי שהיא אוהבת את הפוסט “בובות לבנים” שעשיתי בשנה שעברה. מצחיק, מכיוון שבמוחי, הפוסט הזה נועד להורים לילדים ולבנות באופן שווה – כל אדם שלא רצה שפלסטיק ורוד ישתלט על חדר המשחקים שלהם, במיוחד משפחות עם ילדים וילדים שהיו רוצים שצעצועים יזמינו לכל הילדים.

להלן כמה צעצועים גדולים יותר של יוניסקס שמגיעים מחמיא לכל מטען מסחרי. פוסט זה מורכב מקישורי שותפים.

הכל על ידי ילד O, אבל אני אוהב במיוחד את צעצוע ההליכה שלהם והסנאי מושך צעצוע. הפעוטות שלי אהבו דברים שהם יכולים לגרור ולמשוך בזמן ההליכה.

אוהלים ומבצרים מקורה מהנים לכולם. ראיתי את Kidkraft החמוד הזה בזה אחר זה, וקיבלנו שנים של שימוש מתוך אוהלי הניילון המתקפלים שיכולים לצאת בחוץ לפסטיבל בחצר האחורית.

צעצועים דופקים הם חובה לילדים לילדים! היה לנו פלסטיק עם כדורים שמתגלגלים למגש בו תוכלו לאסוף אותם שוב. הילד שלי אהב את זה. “ספסלים” דופקים הם הזדמנויות לא יקרות (חפש אחת מתחת לגיל 10 $) להציע את אותו דפוס משחק. כמובן שמותגי העץ הלא גמורים האירופיים יעלו בדיוק כמו מלטת הפלסטיק והכדור הפלסטיק הזה.

שחק מטבחים, אוי כמה הלוואי שתפסיק להכין בצבע ורוד! איקאה הופכת למראה גדול (בתמונה) כמו גם Thang Toys, Melissa and Doug ו- Kidkraft. טיפ מקצוען: השווה גבהים במוצרים אלה. אם ילדכם מבוגר משניים, אל תקבלו מטבח זעיר. ילדי בית הספר היסודי המוקדם עדיין יהנו לשחק עם אחד כזה אם הסולם נכון.

ערכת תה שולינג זו משתמשת בפלטת צבעי כלים של פיאסטה במקום ורוד ופרחוני. הידד! אבל אפשרות נוספת היא פשוט להשיג סט של כוסות אספרסו וצלוחיות ולהכניס אותם לקופסה מיוחדת. לאיקאה יש כאלה מקסימים שתוכלו להתאים עם מגש צבעוני וקופסה מגניבה. אפילו שפר קבוצה של ספלים לבנים זעירים עם עיצובים של Sharpie.

למשפחתי יש קבוצה זו של 26 בלוקים של חבה. הצורות והעיצוב המיוחדות שלהם שמרו על ילדתי ​​ובתי שמתעניינים בהם במשך שנים.

בעל חנות הצעצועים המקומי שלי המליץ ​​לי על הקשת היפה על ידי גרימס לי. זהו צעצוע קינון בן 6 חלקים, צעצוע ערימה וילדים יצירתיים ינסו את כל התצורות שהוצגו להלן, אך בדקו את המחירים-נראה שזה משתנה בפראות תלוי בחנות.

“בית בובות לבנים” חדש או סתם בית מהנה מהחפה שאפשר להציב את היצירות הגיאומטריות שלו בכמה סידורים שונים, מה שהופך אותו להקים אותו חלק מהכיף.

מגדלים ראויים לחלוטין לשופע, הם כיף בניין פתוח לכולם. ילדיי בילו שעות בשיתוף פעולה עם ילדיה של הת’ר במבוכים עבור משושים, העשויים מגדולים. שילוב הצעצועים הזה – לילדים 6+ – ישתלם במהלך החודשים החורפיים הארוכים.

Leave A Comment