Mother And Baby

בחזרה לבית הספר הצעות קניות של Walmart #BTSLikeaboss #AD

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

חזרה לעונת הלימודים כאן. הילדים שלי מתחילים בעוד כמה שבועות. השנה יהיו לי ארבעה ילדים בבית הספר ולכן חיוני מאוד שאחסוך כסף בכל ציוד לבית הספר ואעשה זאת בתחנה אחת. אני יכול למצוא את כל מה שאני צריך במחיר הנמוך ביותר בוולמארט המקומי שלי. כשיש לי את כל הילדים שלי איתי אני רוצה להיכנס ולצאת מהחנות במהירות האפשרית. אני בטוח שאתה יכול להתייחס!

להלן כמה הצעות קניות נהדרות בבית הספר שיעזרו לכם לחסוך כסף, ולקבל את כל מה שתזדקקו לתחנה אחת – וולמארט חזרה לבית הספר.

1. האם הרשימה שלך מוכנה. וולמארט מקל על כל רשימות בתי הספר המקומיות בצורה הטובה ביותר בחנות. אם אשכח את שלי בבית אני מרגיש הקלה בידיעה שתהיה רשימה בחנות.

2. חפש את שלטי בית הספר. חווית הקנייה שלך תלך הרבה יותר מהר ותמצא את המבצעים הטובים ביותר על הפריטים ברשימה שלך בצורה הטובה ביותר בקטע חזרה לבית הספר. חזרה לבית הספר בוולמארט הופכת את הקניות לבריזה.

3. אם ילדיכם משוטטים כמו שלי, ייעדו מקום מפגש בטוח בחנות. בדרך כלל אני פוגש את הילדים שלי מאחור ליד חדרי האמבטיה. אבל, אני משתדל כמיטב יכולתי לעודד את הנודדים הקטנים שלי לדבוק בעגלת הקניות שלי.

4. מלאי צמרות תיבות לבית הספר של ילדכם. אתה יכול להשיג כפול מהקופסאות על סקוט, ויווה וקלנקס רק בוולמארט.

האם אתה יכול לאמן את המוח שלך לאלף חרדה הקשורה לחג?

• סקוט מגבות רכות נוספות בוולמארט הן ערך נהדר וספוג הרבה יותר ממגבות ערך אחרות. • מגבות מרכזיות של Viva הן רכות ודמויי בד לניגוב פרצופים/ להתפרק כשקרצוף וניקוי • Kleenex הוא הרקמה הרכה ביותר ויעיל בשמירה על הלחות בקלנקס ולא על ידיים מתעטשות/נושבת.

לקבלת הרבה יותר הצעות קניות בבית הספר ולברר הרבה יותר על צמרות קופסא כפולות לביקור בבית הספר של ילדכם #BTSLIKEABOSS. יש לך עצות משלך לטיפים לקניות בבית הספר? אנחנו רוצים לשמוע עליהם! השתמש ב- Hastag #Btslikeaboss במדיה החברתית ושתף את הטיפים שלך.

קישור לפוסט זה: בחזרה להצעות קניות בבית הספר מ- Walmart #Btslikeaboss #Ad

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment