Uncategorized

המחבר מתאר כיצד לרתום את האינטואיציה שלך בקנייה כדי להיות הורה טוב יותר בספר חדש

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

https://apis.google.com/js/plusone.jspersonally אני לא מאמין בפרנורמלי. החינוך הקתולי שלי השפיע עלי במחשבה שפסיכולוגים פשוט מספרים סיפורים ואף אחד מהם אינו אמיתי. עם זאת, הרבה אנשים עוקבים אחריהם, מקשיבים ומאמינים לפסיכולוגים ולתחום החיצוני. בספר החדש, שנולד עם מתנה, חי את חייך דרך המתנה שלך, הסופר סשה בריסק מתאר כיצד אנו יכולים להתחבר למתנות אוניברסאליות משלנו בקנייה כדי לחיות חרדת חיים מחמיאה ולהיות הורה ובן זוג טובים יותר.

“אם נוכל לאזן את תכונות הליבה הללו”, כותב בריס בהקדמה, “חיינו יהפכו לחרדה מחמיאה ואנחנו נצוף בחיים באהבה, איזון ודלתות פתוחות. לאורך כל נולד עם מתנה, מלמדים אותנו להשתמש במתנות שלנו כדי לעודד את עצמנו להגביל דלתות סגורות ולשחרר מחשבות שליליות שאנו מחזיקים בהן. עלינו לשחרר את העבר ולהשתמש במודעות הנפשית שלנו כדי להתכוונן לאינטואיציה שלנו ולייעץ לעצמנו במהלך מסע חיינו. לכולנו יש עליות ומורדות, אך על ידי האזנה והיותנו מודעים באופן קבוע למה שסביבנו, נהיה המומים ממה שאנחנו מוצאים. לאורך ספר זה דוגמאות לאופן בו אנו יכולים להתאים ליקום, להקשיב לרגשות שלנו ולקבל הודעות מאלה בצד השני. (מה שחלק מכנים התחום הרוחני). מלאכים, פיות, ישויות פרנורמליות ואהובים שנפטרו- רק אם נזכיר כמה- תומכים בנו ללא הרף ומתקשרים איתנו כדי להנחות אותנו דרך כל העליות והירידות שלנו. ”

אני מאמין שלכולם יש מתנות משלהם. עם זאת, כקתולית מתאמנת האמונות שלי שונות מאוד ממה שמתאר בריסק בספרה. אני כן מאמין במלאכים וכי יקיריכם מסוגלים לתקשר אתכם אחרי שהם מתים. אבל, מבחינתי העולם הרוחני נשלט על ידי אלוהים יתברך ואתה יכול לרתום את האינטואיציה שלך באמצעות תפילה והאזנה למסר האל עבורך. תפילה וקבלת ישוע כמושיעך יוביל אותך לחיים חינם חרדה.

קשור מהי התעללות בילדים?

אם אתם מחפשים תשובות שהם מעבר למה שהתנ”ך מלמד ומה אתם שומעים מהכומר או הכומר שלכם במהלך שירות יום ראשון, אז נולד עם מתנה משתמש בפרספקטיבה חדשה על החיים וכיצד תוכלו להתחבר למתנות הטבעיות שלכם.

“ברגע שאנשים מאזנים את תכונות הליבה שלהם ולקבל את המתנות הטבעיות שלהם, הם יכולים להשיג חיים חינם חרדה באמת”, אומר בריסק. שלום, אהבה, אושר, תקווה – כל אלה הם מילים שכולם מכירים אבל אף אחד לא באמת מבין כיצד לתרגם אותם לפעולה בחיי היומיום. ”

אתה יכול לרכוש נולד עם מתנה: לחיות את חייך דרך המתנה שלך, מאת סשה בריסק באתר Amazon.com או בחנות הספרים המקומית שלך. *גילוי נאות: קיבלתי עותק של הספר, שנולד עם מתנה: לחיות את חייך דרך המתנה שלך, מאת סשה בריסקה בתמורה לסקירה זו. כל הדעות מדויקות ו 100% שלי.

Cascia Talbert היא בלוגרית עסוקה, מו”ל, סופרת פרילנסרית, סוחר מקוון ואם לחמישה ילדים, המתגוררת בצפון מערב האוקיאנוס השקט. עם B.A. בהיסטוריה ומשפטים ותשוקה לכתיבה ונשארת בריאה, היא הקימה את מגזין האמהות הבריא בשנת 2007. מגזין האמהות הבריא מדורג כיום בבלוג הבריאות המוביל עבור אמהות ומציג כמה סופרים מומחים לבריאות ובלוגרים של אמא. גב ‘טלברט מאמינה שאם אמהות מחונכות היטב בנושאי בריאות וכיצד להישאר בריאים, הן יכולות להעביר את המידע הזה לילדיהן ולהפוך את סטטיסטיקות ההשמנה בילדות בארה”ב.

גב ‘טלברט היא בלוגרית בריאות מוצגת באתר Wellsphere.com וניתן למצוא את המאמרים שלה גם באתר ezinearticles.com. היא גם מנהלת את הרשת החברתית של האמהות הבריאה בנינג, היא קצין השיווק הראשי של Talbert Nutrition LLC, והיא נמצאת במועצה המייעצת למדיה חברתית לאתגר Wellness של אמריקה. עקוב אחריה ב- Google+.

קשור מה עושה סוכנות אימוץ?

האם מצאת מידע זה מועיל? Click here to show your support for The healthy mommies MAgazine.

קישור לפוסט זה: מחבר מתאר כיצד לרתום את האינטואיציה שלך בקנייה כדי להיות הורה טוב יותר בספר חדש

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment