Uncategorized

לחבק את השיתוף הענק של צ’יל

wrysu

הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

הזמני טבלו מתחת לקפוא, כמו גם פתאום להישאר בתוך הבית שלך נראים שיטה הרבה יותר מזמינה מאשר ללכת לריצה או להתאים את משק הבית ליום של מזחלות. עם זאת אל תברר את התוכניות שלך רק מאז שהמדחום צנח. ציית להנחיות אלה כך שתוכל לקחת את הצינה מבלי להפוך לארטיק.

שכבה להתעמלות חיצונית. שלוש שכבות בפלג הגוף העליון שלך הוא מספר הקסם. התחל עם שכבת בסיס חותמת לחות, שמרחיקה זיעה מעורך וכן מסייעת לשלוט בטמפרטורת גופך. (ישנם חומרים סינתטיים רבים המציעים זאת, כולל כמה בדים ספורטיביים המכילים צמר-מראים על מכריז על פיתול על Hangtags כשאתה קונה.) הוסף שכבה אמצעית חמה (צמר או צמר סינטטי) לבידוד, כמו גם, במיוחד, במיוחד אם יורד גשם או שלג, שכבה עליונה אטומה לרוח (מעטפת עמידה במים), שתשאיר אותך יבש כמו גם לאפשר עודף חם לברוח.

אל תצליחו לזכור את הראש, את הידיים, כמו גם הרגליים. בטמפרטפים צוננים, זרימת הדם שלך מרוכזת לליבת גופך, ומותירה את הידיים שלך כמו גם כפות הרגליים הרגישות לצמרמורות. השקיעו בכפפות כמו גם בגרביים העשויים מבד פתיל, אשר ישמור על ידיים כמו גם כפות רגליים יבשות כמו גם להחזיק בחום. רכשו זוג כפפות חוסמות רוח לימים קפואים במיוחד, כמו גם את הכל עם כובע המכסה את האוזניים שלכם.

וודא שציוד השלג אטום למים. זה נכון במיוחד לילדים, שיבלו רבים מיומם בישירה ליצור קשר עם הדברים הקרים והרטובים. מילוי כמו למטה יספוג כאשר הוא רטוב כמו גם כשזה יקרה, אתה מתקרר. מועיל: רכישת מעילים כמו גם מכנסי שלג עם קליפות עמידות בפני מים כמו גם בדיוק אותו דבר עם כפפות או כפפות.

קשורים מהם הערכים שלך כמו גם אמונות?

מכבסה כראוי. ציוד למצב מזג האוויר בעונת החורף – במיוחד בד עמיד במים – אין דרישה לשטוף אחרי כל בלאי, אלא אם כן הוא נהיה מטונף באמת (או שהקטן שלך לא הגיע לסיר בזמן). כשאתה מכבס אותם, השתמש בחומר ניקוי מתמחה שיבטל עפר כמו גם זיעה. יבש לפי תווית החומר.

אל תזכרו כללי כל השנה. יתכן שאתה לא מרגיש צמא בחודשי עונת החורף כמו שאתה מתפקד בטמפרטורות חמות יותר, אולם בין אם אתה רץ 10 מיילים סולו או לוקח את הזעיר של הצעירים, דאג להטמיע על בסיס קבוע כדי למנוע התייבשות. הישאר עם טמפרטורת החלל H2O כמו גם הביא בקבוק מים מבודד. כמו גם אל תעבירו על קרם הגנה – גיליר מציג את קרני השמש, מה שהופך אותך לפגיע לכוויות גם אם אתה מרגיש קר.

מהעורכים של שירותי טיפוח בדים למגזין הבלוג של אמהות בריאות.

קישור לפוסט זה: חבק את הצינה הענקית

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment