Mother And Baby

ללבוש משהו שבדרך כלל לא היית

wrysu

בסדר, מספיק לשבת במכנסי היוגה שלך (כן הם הדבר הכי נוח שנעשה אי פעם) עם זאת בואו ננסה לשנות דברים! היום הוא היום לחפור שיטה בארון הבגדים שלך, כמו גם לשלוף משהו שלא מקבל אהבה מספקת. או קח הרבה זמן לערבב כמו גם לחתיכות התאמה שלרוב לא היית לובש יחד. או ליהנות כמו גם לשים משהו מטורף לחלוטין לשם שינוי. פשוט תיהני עם זה, אמא !! אני אוהב לקפוץ על פינטרסט למוטיבציה היית מופתע באיזה אבני חן יש לך בדיוק אבק במלתחה שלך אידיאל עכשיו.

פעילות #44- ללבוש משהו

בדרך כלל לא תעשה זאת

זה פשוט כאמא חדשה ללכת לאיבוד בארץ התינוקות כמו גם לאבד את מי שאתה. לעתים קרובות זה מצוין לקחת דקה לעצמך וגם פשוט ליהנות! ניסיון בבגדים מסייע לך להשתמש במיצים החדשניים שלך כמו גם יכול להיות מבדר. בנוסף, אתה עשוי בסופו של דבר לגלות כמה קטעים חדשים שאתה בהחלט אוהב.

שלב 1:

קח את הזמן ללכת עם ארון הבגדים שלך כמו גם השידה שלך. אתה תיתקל בטונות של קטעים שלא הצלחת בהחלט לזכור שהיית בבעלותך. *הערה צדדית- גם אתה תיתקל בקטעים שאתה מבין שלעולם לא תלבש שוב. עשו לעצמכם טובה כמו גם הקפיצו אותם בתיק כדי להבטיח שתוכלו לתרום אותם. עכשיו גם אתה פרודוקטיבי להפליא !!

שלב 2:

עכשיו כשיש לך מושג אילו קטעים שבבעלותך באמת הגיע הזמן לקפוץ לפינטרסט, כמו גם בזמן שאתה שם אתה חייב לציית גם אלינו לחלוטין! בפינטרסט אתה מחפש לבוש שמשתמש בחתיכות שכבר בבעלותך, אולם אולי הם משמשים בשיטה אחרת או מחוברים עם מוצרים אחרים שמעולם לא האמנת להרכיב. לדוגמה, לא היה לי שום מושג בדיוק כמה שיטות היו ללבוש כפתור ג’ינס. בדוק את זה-

מקור

מָקוֹר

מקור

רואה למה אני מתכוון? מבצעים נהדרים של אפשרויות. אתה יכול להפיג את עצמך או לשופע את עצמך. ואז פנו לבית קפה בחפירות החדשות שלכם עם הלך רוח טרי שהוכן לשלוט ביום, או לפחות את החיתול המטונף הבא !!

שלב 3:

נסה אותם על אמא !! הפוך את המנגינות האלה כמו גם את החומר שלך מול המראה. מי מבין שאתה עשוי לגלות משהו שאתה אוהב אפילו הרבה יותר ממכנסי היוגה האלה?

אז מה התוכנית שלך? יש לך קטע שאתה אוהב עם זאת דרישה שיטות חדשות ללבוש אותה? או אולי שמלה שהיא קצת מגניבה כמו גם זקוקה לכמה אביזרים כדי לחבר אותה יחד? שלף אותו, וכפי שהיה אומר טים גאן, גורם לזה לעבוד.

זה האתגר הרגיל 44 שלך. בדק את שאר הקשיים שלנו לאמהות טירונות כמו גם את כולם!

הצמיד אותו למועד מאוחר יותר-

Leave A Comment