Mother And Baby

דברים שצריך להופיע בדס מוין עם תינוק או ילד צעיר

wrysu

קרטר התינוק אוהב את איווה לציין הוגן | צילום: כריסטי ג’נסן

היי אנשי עיר קטנה – זה בשבילך! כריסטי מהאתר שהובנה בעבר כקטנה. טאון. פון חיבר חבורה של המלצות מצוינות כדי להעביר את הימים הטובים וימי מזג האוויר הרקובים עם ילדכם הקטן באיווה. להלן כמה מושגים נהדרים של מה להכין עם התינוק או ילדכם הצעיר בדס מוין, לא משנה מה מזג האוויר.

לטייל בדס מוין

ביום נחמד, דחפו את העגלת סביב האגם של גריי או שבילים סלולים של פארק ריבר. זוהי דרך נהדרת לפגוש אמהות אחרות ולהתעמל בהן. זה מושלם לאלו מכם שיש להם מגדלים מוקדמים, ותוכלו לפגוע באחד מוקדם והשני בהמשך היום. לשניהם גני שעשועים, אך לנהר דביבון יש מתקנים נפרדים לילדים קטנים יותר, הוא חדש יותר והוא מכוסה למחצה. הוא כולל גם ממטרות בקיץ ובור חול נחמד מאוד.

גני שעשועים לימי מזג אוויר מגעילים

מגרש המשחקים לצעירים באנקני (פתוח 10:00 “” 20 בערב בימי שני, שעות משתנות בימים אחרים) הוא חדר רומפר מקורה הכולל בחביבות אזור ילד צעיר לצעירים 6mos – 3 שנים. יש להם אבני קצף וכאלה שילדים קטנים יכולים לטפס/להישען/להניח עליהם. בדוק את האתר לשיעורים ושעות. הרפתקאות בחצר האחורית הוא אולם תצוגה של מגרש המשחקים שמשתמש גם בזמני משחק פתוחים (10:00 “” 17:00) במהלך השבוע (סופי שבוע סגור). זה לא אידיאלי עבור קטנים, קטנים, אבל זה ידידותי לילדים, יש את האוסף החזק ביותר של דברים מליסה ודאג שראיתי אי פעם ומאוכלס על ידי אמהות אחרות. בדוק את האתר במשך שעות ושיעורים למשחק פתוח (שום דבר בסופי שבוע, סליחה!). אתה יכול להביא ארוחת צהריים לאכול בחדר הצהריים שלהם, להשתמש במקרר שלהם, ויש להם אפילו צלחות/כלי נייר אם אתה זקוק להם.

הכה בקניון –

קניון ג’ורדן קריק ואזור המשחק הם כיף בכל מזג האוויר. אחרי תינוק, אתה לומד די מהר כדי רק לדאוג למה שאנשים אחרים חושבים כשאתה בעצם עושה משהו לא בסדר. זו הסיבה שבילוי שלם של בוקר או אחר הצהריים בקניון זה בסדר. תן לחתך שלך לשחק עם ההנפקות ב- Pottery Barn, להראות להם את משחקי המחשב והמוזיקה בחנות Apple, בדוק את דגני המוצא בשילס מוצרי ספורט, אחות בחללי הסיעוד (אני חושב שיש לפחות שלושה), לאכול ב רכבת בית משפט לאוכל וחנות “מזויפת” בזמן שהם מנמנמים בטיולון שלהם. (אני אומר חנות “מזויפת” מכיוון שטיפלתי בהפעלת כרטיס האשראי שלי למיליונים על ידי התנהגות ממש זו ביעד בימיו הראשונים של בני. עם זאת, יעד הוא מקום נהדר לבדר ילדים צעירים מאוד.) הם גם שיהיה לך סרט אמא בימי שלישי. נ.ב. אל תתן בחוסר קבלת החלטות גרועות בשינה, קח את המתנה היקרה שלך לאזור המשחקים בערב שישי. אם לצטט את בעלי בניסיון האחד שלנו שגורל, “זה כמו שר הזבובים שם.”

בקר באיווה המפורסם שלנו ציין יריד

האיווה מציינת גני התערוכה (בתמונה למעלה עם חזיר עצום!) הם מקום מנוצל, אך אידיאלי לקחת את זה. מדרכות סלולות לעגלות עגלות, המון שטח דשא ובדרך כלל יש מופע של בעלי חיים או אחר שמתרחש. זה בחינם בעונה החופשית ונפתח בשעה 8 בבוקר. במהלך היריד, סעו בשעות הבוקר המוקדמות כדי לקבל חוויה קרובה לחווה ולהימנע מהמונים. כרטיסים לשיעור הנחה זמינים. בערבים כוללים בידור חינם, אז תפסו כמה הורים אחרים ויצאו ללילה ללא בייביסיטר בעיירה. נ.ב. אנו אוהבים לפגוע בירידים במחוז האזור. הרבה חופשיים, יש המון טיולי קיד ומוכרים אוכל טוב במחצית או פחות את מחיר היריד הגדול. נסה את יריד מחוז וורן באינדיאנולה בתור התחלה.

האזינו לסיפורים בספריה –

למערכת הספרייה הציבורית של Des Moines יש סיפורים כמעט מדי יום בשבוע אם אתה יודע למצוא אותה. סיפור הילד הצעיר של שדרת פרנקלין הוא אחד המיקומים הפופולריים יותר, והם נוטים לצאת החוצה. אין מה ללכת אליו ולראות את קליפורד את הכלב האדום הגדול, חיות גן החיות או כלב רוקד. שגרות חודשיות מתפרסמות בדפי הילדים של הספרייה. באינטרנט ספרים זמינים כמו גם פעילויות צעירים. עבור אמהות שלא באמת יכולות לצאת למועדון ספרים, ה- DMPL משתמש גם במועדוני הספרים באינטרנט.

להתיז בבריכה

ביום שטוף שמש, הדביקו את אצבעות הרגליים במים באחת הבריכות המכשילות את “פארק אשבי ואוניון פארק הם שני הפאבים. זה מקום מצוין להיפגש ולהיפגש עם אמהות אחרות. לרבים יש אזורים מוצלים, אך עליכם לתבוע מקום מוקדם. גיליתי שבריכת Legion Park Park Wathing מקבלת הרבה צל אחר הצהריים והיא אידיאלית לאמהות שמנסות להרוג את השעות האחרונות האלה לפני שאבא יחזור הביתה. אשבי ואיחוד נשארים פתוחים עד השעה 19:00, אך הרבה מכל אחד אחר נסגר בשעה 16:00. אגב, אחת הבריכות העתיקות ביותר בדס מוין, אשוורת ‘, כוללת בריכה גדולה ובריכת שכשוך די מכובדת. זה לא אלגנטי כמו המרכזים המים החדשים, אבל זו בריכה נהדרת ותקופה נהדרת “” ילדים מתחת לגיל 3 הם בחינם. מעברים עונתיים הם בדרך כלל הרבה מאוד.

קבלוSY במרכז המדע

עיירת הילד הצעירה במרכז המדע נפתחת בשעה 9 בבוקר בקיץ, עם סיפורים בבוקר. בדוק את התעריפים והשעות לפני שאתה מבקר. זהו אזור נהדר לילדים קטנים “” זה פתוח, יש מקומות ישיבה להורים עם כמה ספרים וצעצועים (הביאו את המועדפים שלכם). SCI משתמש בתוכניות יומיות לצעירים בכל הגילאים, מחנות, שינה ואפילו גן ילדים במשרה מלאה. חברים וילדים מתחת לשניים נכנסים בחינם. עלויות חברות משפחתיות סבירות אם תגיע כמה פעמים.

האם יש היום משחק כדור?

Des Moines הוא ביתו של צוות החווה של שיקגו קאבס “” קאבס איווה. הפארק הוא אחד הטובים בארצות הברית, אינו מעשן וכולל ישיבה לשולחן פיקניק למשפחות. תינוקות נוחים באותה מידה ביציעים, אבל צעירים קטנים כמו אזור הפיקניק מכיוון שהם יכולים לקום ולהסתובב. רכוש ספר תגמול על כניסה כללית למבוגרים והחתים את הצעירים לממשק המשתמש “” כולל כרטיסים לשבעה משחקי בית מיוחדים תמורת 15 דולר. ילדים מתחת לגיל 3 אינם זקוקים לכרטיס אם הם לא צריכים מושב.

מסתובבים סביב חנות ספרים

כשבני היה מאוד לקחנו אותו לחנות הספרים המקומית. כל הזמן. קיבלנו את מילוי הספרים של הלוח, מגזינים טובים וקפה. הצעירים זחלו באזור הילדים השטיחים בזמן שדפקנו בתיקים הנוכחיים ושתינו קפה נחוץ. עכשיו כשהוא מבוגר יותר, אנחנו עושים את אותו הדבר המדויק בברנס ונובל. יש להם תומאס הרכבת שתמתה עבורו והוא ישחק לנצח בלי ציץ. הוא גילה כל כך הרבה על שיתוף הצעצועים וכשהוא משתעמם, אנו קוראים או מבקרים באזור החטיפים. בדוק את סיפורי סיפורים ומועדוני ספרים לאמהות הזקוקים לזמן “אני”.

חפש קופים אחרים בגן החיות

גן החיות של פארק ריק אינו גן החיות הגדול ביותר, מה שהופך אותו לאידיאלי לילדים. זה גם הררי מה שהופך אותו לאידיאלי לאמהות חדשות המבקשות להתעמל. הם תמיד מוסיפים תערוכות חדשות, אבל בגיל הזה, זה יותר קשור להיות בחוץ – אזורים מוצלים ותערוכות מקורות. מתחת לשלושה הם בחינם, מבוגרים הם 14 $, הצעירים הגדולים הם 8 $ וחברות משפחתית מתחילה ב 89 $ לשנה (שעובדת גם בגני חיות אחרים) וניתן לצרוך אותה לחיסכון בעלויות עם מרכז המדע.

משוטט סביב מרכז האמנות

אני אוהב את המרכז לאמנות Des Moines “” אנחנו אוהבים לפנות לשם בבוקר לארוחת בוקר קלה וליהנות מהמתקן והקולקציה היפה הזו. פעילויות משפחתיות בכל שבת שנייה הן בחינם אך דורשות הרשמה.

שתף חטיף בשוק החקלאים

שוק האיכרים Destown Des Moines הוא כל כך נפלא כשאתה קם בשעה 5 בבוקר מדי יום עם ילד שלא יאפשר לך לישון. הם לא מתחילים עד 07:00, אבל להיות שם מוקדם זה אחת המתנות הגדולות ביותר “” זה הופך להיות ארוז לחלוטין ומעצבן אחר כך. קבלו דיבס ראשון על בוריטו ארוחת בוקר, קפה, ירקות, עוגיות, ביצי טווח חופשי ובשר. ולהיות בבית בשעה 8 בבוקר. תמיד יש פסטיבלים וכו ‘בשילוב עם השוק, אך הם מחייבים אותך להשתתף קצת אחר כך.

לחקור את שאר המדינה

נסה את הרשימה המהירה הזו כמקום קפיצה כדי למצוא אטרקציות באזור וטיולי יום. שימו לב, עיירות רבות באיווה נסגרות כמעט בימי ראשון. נסה אגוז ליום ראשון עתיקות; בון לפארקים יפים, רכבות ואוכלים משפחתיים; או איווה סיטי לאמנות בקמפוס המכללות, חנויות ספרים, קניות ואוכלים. ישנם גם כל כך הרבה אזורי פנאי ופארקים בקרבת מקום.

זה נראה לי כאילו יש כאן לפחות שלושה שבועות של טיולים מהנים. שוב תודה כריסטי!

Leave A Comment