Mother And Baby

תוכניות למניעת השמנת יתר עשויות לסייע בשיפור שומני הדם אצל ילדים על פי מחקר חדש

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

מחקר מחקרי ממומן פדרלי שנערך לאחרונה על 17 תוכניות למניעת השמנת יתר של נוער במדינות בעלות הכנסה גבוהה גילה כי תוכניות שקידמו תוכנית תזונה בריאה כמו גם פעילות גופנית שיפרה משמעותית את פרופילי השומנים אצל ילדים.

עבור אותם ילדים המשתתפים בתוכניות עלולים להפחית את הסכנה שלהם במחלות לב וכלי דם בבגרות. תכניות ששיפור פרופילי השומנים עשו זאת, בין אם הם הורידו את סיכון ההשמנה או לא.

הבלש העיקרי למחקר היה Youfa Wang, MD, PhD, פרופסור לאפידמיולוגיה, כמו גם בריאות סביבתית ובריאות באוניברסיטה במוסד באפלו לבריאות הציבור ובריאות, כמו גם עיסוקי בריאות ובריאות וכן פרופסור לרפואת ילדים ב מוסד ה- UB לרפואה כמו גם מדעי הביו -רפואה.

הוא הצהיר: “גילינו שלתוכניות למניעת השמנת יתר של נוער הייתה השפעה רצויה ניכרת על LDL (ליפיד בצפיפות נמוכה או ‘כולסטרול רע’) כמו גם על HDL (ליפיד בצפיפות גבוהה או ‘כולסטרול טוב’), גם אם הם לא הפחית את סכנת השמנת יתר.

“זהו ממצא חשוב”, הוא אומר, “מכיוון שילדים עם פרופילי שומנים רעים בדרך כלל מביאים אותם לבגרות, שם הם מנבא ניכר למחלות לב וכלי דם. עם זאת, ניתן לשנות את פרופיל השומנים, ולכן תוכניות המשפרות אותו עשויות לסייע בהפחתת סכנה מאוחרת יותר של מחלות לב וכלי דם. ”

המחקר, “השפעת תוכנית למניעת השמנת יתר של נוער על שומנים בדם: הערכה מערכתית כמו גם מטה-אנליזה”, מומנה בחלקה על ידי שתי חברות של המחלקה לבריאות ובריאות אמריקאית וכן שירותי אנוש: חברת הבריאות מחקר מחקר כמו גם איכות גבוהה (AHRQ) כמו גם המוסדות הלאומיים לבריאות ובריאות (NIH). זה פורסם בבעיית ספטמבר של ביקורות השמנת יתר, כתב העת הרשמי של הפדרציה העולמית להשמנת יתר.

יתרונות בריאותיים ובריאות קשורים לשורש ליקריץ

המחבר הראשון של מחקר המחקר הוא לי קאי, ד”ר דוקטורט מאוניברסיטת סאן יט-סן בסין, שעבד כעמית פוסט-דוקטורט תחת וואנג במוסד של אוניברסיטת ג’ונס הופקינס בלומברג לבריאות הציבור. המחברים המשותפים האחרים הם לורנס צ’סקין, מרפאה, פרופסור שותף וכן מנהל מרכז מינהל המשקל באוניברסיטת ג’ונס הופקינס מוסד בלומברג לבריאות הציבור, יאנג וו מאוניברסיטת ג’ונס הופקינס מוסד בלומברג לבריאות הציבור, וכן רנה וילסון, מנהל עבודה במוסד של אוניברסיטת ג’ונס הופקינס, מרכז שיטות מבוסס ראיות.

CAI אומר: “ישנן וריאציות גדולות בתוכניות ההתערבות שבדקנו מבחינת תכנון, יישום, בחירת מדגם, איסוף נתונים וכן דיווח על התוצאות. זה היה קושי למטא-אנליזה שלנו.

“בדקנו 677 מאמרים מתאימים כמו גם שנבחרו לניתוח 17 מחקרים שקיבלו קריטריוני הכללה. 17 המחקרים היו בסך הכל של 13,136 משתתפים, “היא אומרת.

“המחקרים בדקו התערבויות שכוונו תזונה, פעילות גופנית או שניהם בילדים טיפוסיים כמו גם שמנים בגילאי שניים עד 18. אף אחד מהמחקרים לא התמקד רק בילדים עם עודף משקל או השמנת יתר או על ילדים עם מצב רפואי קיים.”

המחברים מציינים כי גוף עדויות הולך וגדל מצביע על כך שדיסליפידמיה, כמות לא תקינה של שומנים (למשל כולסטרול ו/או שומן) בדם קשורה להשמנת נוער בנוסף למחלות לב וכלי דם למבוגרים.

“השמנת יתר בילדות יש הרבה השלכות בריאות ובריאות לאורך זמן”, אומר וואנג. “מכיוון שקשה לתקן כאשר הוא מתפתח, מניעה אצל ילדים חשובה.

“מסיבה זו,” הוא אומר, “גם אנחנו חשבנו על ההשפעות של תוכניות המניעה לא רק על פרופילי שומנים, אולם בדיוק כמה הם שיפרו את השמנת יתר כפי שנקבע על ידי מדד מסת הגוף (BMI), מדידת אמצע של אמצע האמצע לירך יַחַס.

קשורים מדוע כל כך הרבה אוהבים או לא אוהבים את הנשיא טראמפ?

המחקר בדק את תוכניות למניעת השמנת יתר עבור חניכים בעשרה מדינות שהתמקדו בשינויים בתזונה, בפעילות גופנית או בשניהם.

“רק 15 אחוז מההתערבויות שבדקנו שיפרו הן את ההשמנה והן את תוצאות השומנים כמו גם 55 אחוזים לא היו השפעה ניכרת גם על כך”, אומר וואנג.

“לשני שלישים מההתערבויות היו IMP דומהפועל בהשמנת יתר כמו גם במדדי שומנים, “הוא אומר. “לחלקם היו השפעות ניכרות על שניהם, לאחרים לא היו כאלה.”

וואנג הוא מקצוען מובן בינלאומי בהשמנת יתר של בני נוער, כמו גם במחקר זה, יזם הצוות שהוביל בעת שהיה בפקולטה לאוניברסיטת ג’ונס הופקינס.

המחקר הנוכחי שנערך על ידי CAI, Wang כמו גם אחרים מציע נתונים חדשים כמו גם ניתוח ההשפעות על ליפידים בדם. במחקר אחד נוסף שפורסם בכתב העת Circirlups במאי 2014, הצוות דיווח על ההשפעות המועילות של תוכניות למניעת השמנת יתר על ידי נוער על לחץ הדם.

כהורים, מה אנו יכולים לגלות מהמחקר הזה? תמיד חשוב ללמד את ילדיכם בדיוק כיצד יש אורח חיים בריא כמו פעיל. עבור משקי בית שיש להם שני הורים העובדים מחוץ לבית, יתכן שקשה לפנות זמן ללמד את הצעירים שלהם בבית על כושר גופני כמו גם על אכילה בריאה. אם זה המצב עבור משק הבית שלך, אני מאמין שזה מושג חכם לבחון אותו כמו גם שהילדים שלך לקחת חלק בתוכניות למניעת השמנת יתר. גם אם אין לך השמנת יתר בהיסטוריה של משק הבית שלך, תוכניות אלה יכולות גם לסייע לצעירים שלך להוריד את הסכנה שלהם במחלות לב.

אתה יכול לבדוק עם מחוז המוסדות שלך, YMCA או פארקים כמו גם מחלקת הבידור כדי לגלות אם לשכונה שלך יש תוכנית למניעת השמנת יתר לילדים.

קשורים 5 סוגיות ביתיות טיפוסיות כדי לפקוח עין

קרדיט תמונה: FreedigitalPhotos.net

קישור לפוסט זה: תוכניות למניעת השמנת יתר עשויות לסייע בשיפור שומני הדם אצל ילדים על פי מחקר חדש

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment