Mother And Baby

לכו לצוד עם הגן שלך

wrysu

שאלנו את כריסטי מלור, מחברת מחברת Three PlayDate כמו גם את הכיף החדש ללא דיק כמו גם ג’יין, כדי להציע פעילות לאמהות טירונות. החזירו את הכיף בכמה מהטיולים השגרתיים שלכם על ידי “ללכת לציד” עם ילדכם הצעיר או הגן. הנה איך:

אתה רוצה לבלות בוקר טוב עם התינוק שלך, עם זאת אתה דרישה להחליק גם כמה משימות? הגיע הזמן לצאת לציד! ללכת לציד זה הרבה יותר פשוט אם אתה יכול ללכת, אז בחר כמה משימות שנמצאות במרחק הליכה מהבית או מהדירה שלך, במידת האפשר. הכנס תינוקות לתעלה או לספק קדמי – או טיולון אם זה פשוט יותר – כמו גם לצאת החוצה.

תאר לילדך בגוונים נלהבים שאתה הולך לצוד, כמו גם כשאתה מתחיל ברחוב, אמור לילדך שאתה צוד אליו “¦ אוטובוסים !! כשאתה רואה את האוטובוס הראשון שלך, הצביע על האוטובוס תוך הצהרת בהתרגשות שגילית אוטובוס. אוטובוס! תביא את כולם לקפוץ על האוטובוס. אוֹטוֹבּוּס! אוֹטוֹבּוּס! דאנג, אוטובוס! אוטובוס ענק! כן, לקראת האוטובוס!

חזור על התרגיל עם האוטובוס הבא שאתה רואה, עד שתבחין בכך שהילד שלך משמיע גם רעשים סוערים ברגע שהוא מפעיל אוטובוס. היי, זה אוטובוס! אתה יכול להאמין לזה? זה אוטובוס של פריקין, האם ראית את הגודל של הדבר הזה? נוה! זה איזה אוטובוס. אוֹטוֹבּוּס! אתה עלול לשמוע רק זעקות כמו גם גרגלים, עם זאת, סמכו עלי, הילד שלכם פשוט נדהם באוטובוס שהוא הבחין בו.

אז אתה פונה לפארק הקהילה שלך, כמו גם מגלה שאתה צוד … סנאים. סנאים! פרה קדושה, בדוק את הסנאי הפרוותי הזה! פארק ספסלים, ברווזים, עצים, יונים, אתה יכול לצוד על כל מה שאתה מבין שתראה הרבה. אם אתה ברחוב עירוני, אתה יכול לחפש מכוניות אדומות, או משאיות גרירה, משאיות זבל, הרבה יותר יונים.

בסופו של דבר, אתה יכול לדרוש את ילדכם לסייע בהתלהבות לכם למצוא חנות מכולת, כדי להבטיח שתוכלו לאסוף כמה פריטים נדרשים, כמו גם של התוכנית מלבד ההנאה הזו שתוכלו לדרישה לסייע לציד כוס קפה טובה לעצמכם ( ואולי מיץ תפוחים או ביסקוויט לחבר הציד שלך.) ציד מרוצה!

תודה לכריסטי ששיתפה איתנו את פעילותה. גלה הרבה יותר על מה שכריסטי הוא כמו ב- Christiemellor.com, הזמין מראש את ספרה החדש באמזון, או קרא את הערכת הספרים הנלהבים שלי עם ספרה האחרון (כשמילו היה יילוד).

[צילום מאת ג’ון ‘ק’ דרך פליקר]

Leave A Comment