Mother And Baby

הגבירו את נסיעות הקיץ שלכם עם שיתוף פרוביוטיקה ביו-קולט

wrysu

אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

בחסות פרוביוטיקה ביו-קולית

נסיעות בקיץ פירושו בדרך כלל חופים, שמש, חול, משחק ורגיעה. זה יכול להיות גם טרמפים ארוכים ברכב, טיסות מעוכבות ופחות שינה, תוך כדי הרס במערכת החיסון שלך. אכילה בריא, שתיית מים רבים וקבלת 7-8 שעות שינה ללילה יכולה בהחלט לשמור על בריאותך וחזקה בזמן נסיעה, אך האם ידעת שפרוביוטיקה תומכת גם במאבק נגד הצטננות, וירוסים ובאגים אחרים שאתה יכול להתכווץ מזה חדר מלון או מושב מטוס?

בדרך כלל אנו חושבים על חיידקים כדבר רע בלבד. אך האם ידעת שפרוביוטיקה הם למעשה זני חיידקים השומרים על מערכות החיסון שלנו חזקות? לא כל החיידקים הם רעים, אלא חוסר האיזון של חיידקים טובים (פרוביוטיקה) וחיידקים רעים שמובילים למחלות. נטילת הפרוביוטיקה הנכונה יכולה לתמוך באיזון חיידקים בריא ומערכת חיסון, ולהגביר את המאבק שלך נגד מחלה.

איזה פרוביוטיקה אתה צריך לקחת?

הדבר הנהדר בפרוביוטיקה הוא שכל זן וקומפילציה של זנים תומכים בתפקודים חיסוניים וגופניים שונים. לחץ גבוה עם הרבה נסיעות יכול לדרוש רמת תמיכה מסוימת שהושגה בצורה הטובה ביותר על ידי נטילת תוסף עם מגוון זנים פרוביוטיים. ולקיחת שילוב של מספר זנים לעומת זן בודד אחד או שניים הוכח כמגניב את העיכול חלק ומערכת החיסון חזקה כנגד וירוסים, הצטננות ובאגים אחרים.

פרוביוטיקה ביו-קולית יכולה לספק לך את השילוב הנכון של זנים לתמיכה בבריאותך בעיצומה של הכיף בקיץ, נסיעות ולחץ. עם תרבויות חיידקים חיים המנוסחים כדי לתמוך בדרכי עיכול בריאות ובצמיחה פרוביוטית במעיים, מובטחים הפרוביוטיקה של ביו-קולט לשרוד את חיי המדף ואת חומציות הקיבה. כל כמוסה מכילה 2 מיליארד מיקרו-אורגניזמים פרוביוטיים, השווים ל -10 מיליארד לגרם, המורכבים מזנים אלה:

Bacillus subtilis pxn 21

Bifidobacterium bifidum pxn 23

Bifidobacterium breve pxn 25

Bifidobacterium infantis pxn 27

Bifidobacterium longum pxn 30

Lactobacillus Acidophilus PXN 35

Lactobacillus delbrueckii ssp. Bulgaricus PXN 39

Lactobacillus Casei PXN 37

Lactobacillus plantarum pxn 47

Lactobacillus rhamnosus pxn 54

Lactobacillus helveticus pxn 45

Lactobacillus salivarius pxn 57

לקטוקוקוס לקטיס SSP. lactis PXN 63

Streptococcus thermophilus pxn 66

Related  After-school dashboard Dining: healthier on-the-go meals and snacks for busy Families

Bio-Kult’s probiotics are suitable for pregnant women and children, gluten free diets, and vegetarian diets. Taking 1-2 capsules per day can boost the healthy bacteria in your digestive tract and ultimately support a strong immune system. Bio-Kult has also taken one step further in formulating products specifically designed for infant gut health (Infantis), candida infections (Candea) and bacterial infections (Pro-Cyan). read more about these products on their website.

Bio-Kult is available for purchase on their website, and you may also find them at local stores near you. prices are reasonable at $25.50 for a 1-2 month supply. To learn more about Bio-Kult’s probiotic products, visit Bio-Kult’s website and follow them on Facebook and Twitter. enjoy the summer sun no matter where you travel this summer, and muscle up against colds and viruses with Bio-Kult!

Link to this post:Boost Your summer travel with Bio-Kult Probiotics

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment