Uncategorized

5 טכניקות לשים מרוצה בחגים שלך

wrysu

צור מסורות מרוצות משלך בחגים | צילום מאת ג’וש פליס על Unsplash

באופן כללי, משפחתי המורחבת מצד בעלי (aka חותנים) הם חבורה פנטסטית של אנשים שאנחנו לא רואים כמעט מספיק. מכיוון שאנו חיים ברורים ברחבי הארץ, התרגלנו לדרך שלנו לעשות דברים כך שההפגנה כרוכה בחיכוך. בכל פעם. כן, אני פריק גדול בשליטה. וכשאני נמצא במגרש שלהם, אני לא הבוס של שום דבר. בדרך כלל, כמה ימים אל הביקור, אני מזיל דמעות כי אני לא צריך לקבל החלטות.

כל כך מרושע.

במסע המתמשך להוריד את הרף ולחופשות שמחות יותר, הושטתי את האנשים המקצועיים המרוצים לטיפים. כמטרה אישית, אני רוצה לעבור ביקור חותים חוצה מדינות מבלי לבכות כל יום-או אולי בכלל לא! – אבל הנה אני מרים שוב את הרף.

גרצ’ן רובין, הסופר הנמכר ביותר של פרויקט האושר, הגיב הכי טוב. אנחנו לא של BFF או משהו כזה, אבל היא בטח זיהתה את המשימה הזו כמשהו שהיא יכולה לפנות מהתיבה שלה תוך פחות מדקה.

בהתחשב במטרה שלי של פחות דרמה משפחתית בחגים, גרצ’ן שלח לי את הפוסטים האלה:

7 הצעות להסתדר עם קרובי משפחתך המאתגרים במהלך החגים: החביב עלי הוא מספר 1 לבזבז כמה דקות בקידום במחשבה על איך אני רוצה להתנהג. אני יכול לעשות את זה! אני חושב שאני יכול; אני חושב שאני יכול.

9 הצעות להרים את עצמך מהבלוז החג: כשהיא כותבת, “זה העונה לחגוג” “וגם את העונה להרגיש מוצפת, בודדה, כועסת, מרוגזת וממהרת,” אני יודעת שהיא מקבלת אותי. ממערך השיעורים הזה, אני מחליט לארוז את נעלי הריצה שלי (בין דברים עמוקים יותר כמו לזכור את האהבה).

10 הצעות להסתדר עם חמותך: ייתכן שאצטרך לקרוא מחדש את זה במהלך הביקור או להעתיק את הנקודות החיוניות על פיסת נייר זעירה שאני שומר בכיס. ברור שאני צריך לזכור את הערכים שלי, אך לאפשר פריבילגיה של סבא. כן, לגמרי.

כל כך שמח.

אני גם רוצה להנהן למייגן פרנסיס מהאמא הכי מאושרת (מחברת האמא הכי שמחה). היא האם המרוצה לחמישה ילדים שמתעדפים את האושר שלה וחוגג חוסר שלמות. אם אוכל להתמודד עם כמה הצעות נהדרות בהרבה, היא נותנת לזוג:

4 הצעות מועילות לאמהות המטפלות במבקרים: האם לכל האחרים סביב החדר יש דעה על ההורות שלך? אני אוהב את ההצעות האלה לטלטל את המבקרים. יכולתי להשתמש בשנה שעברה.

אם אני נאבק או מקרטט עם האושר שלי במהלך המסעות הכאוטיים של השבוע הקרוב, אני אזכור שהקשר תמיד חיוני הרבה יותר מאשר להיות צודק. אני אזכור את ההנחיות הגדולות שהיא נותנת בהדרכת נישואין מרוצה מאמא גרושה בעבר. בכל מקרה, אני אנסה.

ואני אתגלגל עם זה. דמעות או לא.

רק קצת משוגע.

פוסטים קשורים:
לפעול כמו שאתה רוצה להרגיש
להיות אנוכי, להיות מאושר

Leave A Comment