Uncategorized

שיתוף תפוחי אדמה שומן דל שומן

wrysu

הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

אנשים שאוהבים סלטים בדרך כלל אוהבים תפוחי אדמה אפויים. אבל, כמו הסלט, תפוח האדמה מתקשה להישאר בריא מאז התוספות (חתיכות בייקון, גבינה, שמנת חמוצה … אוי!). לבד (ועם העור עדיין עליו) תפוח האדמה הוא אוכל סיבים נמוך קלוריות. זהו מקור מצוין לוויטמין C, B6 כמו גם סיבים. זה גם יבש במיוחד, כמו פשוט צריך להיות במשהו, עם זאת, בואו ננסה לא להרוס אותו היום.

עכשיו, אתה לא צריך לעשות את מה שאני עושה, עם זאת זה לא הולך למנוע ממני להציע את זה. כששבוע (לפעמים קצת פחות פחות), אני מכניס שקית עופות של עשרה קילו (מתובלת בכמות קטנה של מלח כמו גם פלפל) לסיר החרס שלי. בדרך כלל אני עושה זאת ממש סביב ארוחת הערב, כמו גם אני נותן לעופות אטימים טבח במשך כארבע שעות.

ברגע שהעופות בישלו, אני מחסל את המכסה, מכבה את הכיריים, כמו גם מאפשר לעופות להתקרר לחלוטין. אם אתה מגלה דבר אחד כאן היום, תן לזה להיות זה: לעולם אל תנסה להתמודד עם עוף חם!

אחרי שדחפתי את העוף, אני מחזיר את העצמות לסיר החרס. לאחר מכן אני מוסיף גבעול סלרי, גזר, ארבע שיני שום, חצי בצל ופלפל ג’לפנו סוער. אני ממלא את סיר החרס במים (משאיר כמה סנטימטרים של שטח בחלקו העליון), הופך את החום ל”נמוך “, כמו גם מאפשר למלאי להתבשל עד הבוקר.

מה עלי לעשות עם כל העופות האלה כמו גם במלאי? ובכן, אמנם אני לא יכול להבטיח שזה תמיד יגיע רחוק ככל שהיה כאן (וכן, אכן האכנתי את משק הבית שלי שארוחות רבות על שקית עוף של שבעה דולר), אבל אנחנו הולכים לנצל קצת גם היום.

תפוח אדמה שומן דל שומן (לשישה אנשים)

ההמלצה הראשונה שלי במתכון זה תהיה שתאטו את תפוחי האדמה האפויים שלכם. אני מציע תנור של 325 עד 350 מעלות במשך כארבע שעות.

אני אוסר לחלוטין על מיקרוגל.

לרוטב, התחל עם שתי כפות משמן הבישול המועדף עליך (פשוט השתמשתי בירקות), כמו גם מחממים אותו על חום גבוה במחבת עמוקה. מערבבים במהירות שתי כפות קמח, כמו גם מבשלים לחום זהוב.

בשלב הבא, מוסיפים לאט לאט כוס חלב רזה כמו גם כוס אחת של ציר עופות, ומקציפה בטירוף עד לשילוב לחלוטין. כאשר הרוטב הגיע לרתיחה, הפחיתו את החמים כמו גם מערבבים פנימה 13 אונקיות של (עדין, בינוני או חם – זה רק תלוי בטעמכם) צ’ילי ירוק (טרי או קפוא) …

ו -8 אונקיות מלאות של שמנת חמוצה דלת שומן.

מתבלים במלח, פלפל, כמו גם כפית נדיבה של כמון. כמו גם עם זה, הרוטב שלך נעשה!

מעל תפוחי האדמה שלך עם עוף, גבינת ג’ק מונטריי כמו גם רוטב לתפוח אדמה טעים כמו גם לח.

יש לך תפוח אדמה אפוי מועדף? הייתי רוצה לשמוע ממך!

תאית קשורה: סוג החיים של החיים המובנים כסיבי צמחים

דון בזה בפורום שלנו

Link to this post:Fat, Low-Fat Potato

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment