Mother And Baby

שמור על עצמך כמו גם לכדור הארץ עם כל המוצרים הטבעיים מחנות Eco

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

לאחרונה הייתה לי הזדמנות לנסות את מנקה הריסוס האנטיבקטריאלי באופן טבעי כמו גם את ניקוי קרם הלימון מחנות Eco. Eco Store מייצרת מגוון מוצרים שונים ממוצרי אמבטיה, חומרי ניקוי ביתיים כמו גם מוצרי טיפולי תינוקות.

כל המוצרים שלהם עשויים מקרידות טבע טבעיות כמו גם אינן מורכבות מ”כימיקלים Nasty ™ “על פי אתר האינטרנט שלהם,

“של מוצרי Ecostore התוכנית אכן מורכבים מכימיקלים – מלבד אפילו מים הם כימיקלים. אנחנו פשוט עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להיפטר מהאנשים המגעילים. להלן רשימה של כמה מהכימיקלים שאנו מונעים כמו גם מדוע.

אין פטרוכימיה רעילה

*חשיפת יתר לפטרוכימיה יכולה לתרום לבעיות בריאות ובריאות כמו גירויים בעור, אקזמה, אלרגיות, מערכת חיסון מוחלשת (ילדים עם הקמת מערכות חיסון יכולות להיות אפילו הרבה יותר רגישות), עייפות כרונית, מערכת אנדוקרינית מרגיזת כמו גם סרטן*רבים*רבים*רבים*רבים. פטרוכימיקלים נמשכים באטמוספירה כמו גם לא מתפרדים ביולוגיים*פטרוכימיה הם משאב בלתי בר -קיימא, שאינו מתחדש

אין אנזימים

*בדרך כלל משתמשים באנזימים סינתטיים במוצרי כביסה.*הם יעילים בפירוק חלבונים כמו גם כתמי שומן על בגדים.*שימוש באנזימים מציין שאתה יכול לכבוי במים צוננים כמו גם שאתה לא דואג כמו הרבה כימיקלים קיצוניים. *אנו מאמינים כי החיסרון של שימוש באנזימים סינתטיים במוצרי כביסה הוא הרבה יותר משמעותי.*אם אנזימים שיוריים נלכדים בבגדים/סדינים/תחתונים הם עומדים מול יום העור שלך כמו גם בלילה.*ניתן להפעיל אותם מחדש על ידי זיעה כמו גם רטיבות – כמו גם להתחיל לבצע את המשימה שהם נוצרו לה – ביטול שומנים/חלבון – על עורכם, כמו גם עלול להפעיל תגובות אלרגיות או סיבוכים אחרים לבריאות ובריאות.

אין מכות אופטיות

*אלה גורמים לבגדים להיראות לבנים יותר כמו גם יותר בהירים על ידי לקיחת אור UV, כמו גם להרהר כדי לגרום לבנים להראות כחולים יותר.*בקנייה כדי לעבוד הם דרישה להישאר בבגדים שלך לאחר הכביסה.*Ecostore לא משתמש בלבנים אופטיות מכיוון שאנו מאמינים הם יכולים לגרום לתגובה אלרגית עם עורכם כאשר הם נתונים לאור שמש.*הם גם לא מתפרקים בקלות וגם הם רעילים לחיים מימיים.

אין בשמים או צבעים סינתטיים

*בדרך כלל משתמשים בצבעים כדי לגרום למוצר להיראות הרבה יותר מושך.*בשמים מתווספים כדי להסוות ריחות כמו גם להעניק ניחוח מהנה.*ב 99% מהמקרים הצבעים כמו גם הבשמים אינם פונקציונליים.*אנחנו לא עושים לא להשתמש ברכיבים אלה מכיוון שהם הפעלה טיפוסית עבור אלה הרגישים כימית.*הם כמעט תמיד עשויים נפט.*הם אינם מתפרקים בקלות כמו גם רעילים לדגים כמו גם ליונקים.*אנו משתמשים ברכיבים כמו לימון ורבנה בניקוי הקרם שלנו או שמן אקליפטוס אורגני מורשה בנוזל הכביסה שלנו כמו גם כביסת צמר – מכיוון שהוא לא רק מספק ריח נקי ורענן לבגדיך, זה גם חומר פעיל.

אין נתרן לוריל סולפט

*SLS הוא חומר פעילי שטח המשמש בדרך כלל בניקוי חומרי ניקוי כמו גם במוצרי טיפוח גוף, כולל משחת שיניים, שמפו, סבונים הזרמים כמו גם ג’לי מקלחת כמו גם נוזל שטיפת כלים.*הוא מעניק קצף כמו גם צמיגות; זה גם חומר ניקוי חזק לחסל את האורח. זה מפשיט שמנים כמו גם שומנים ביעילות.*איננו משתמשים ברכיב זה במוצרים שלנו מכיוון שאנו מאמינים שאם SLS נספגת בעור, אז החדירה יכולה לכלול רקמות מערכתיות כמו המוח, הלב, הטחול כמו גם הכבד.* SLS במוצרי השיער שלך עשוי להגביר את קצב ספיגת העור של כימיקלים אחרים המשמשים – כמו חומרי ניקוי, חומרים משמרים, ניחוחות כמו גם תוספי צבע

אין פוספטים*

*אלה מעוררים צמיחה קיצונית של צמחים כמו גם אצות בנתיבי המים שלנו*פוספטים יכולים להתפתח כמו גם לסכן חיים מימיים

*ניתוח אנליטי עשוי לרוב לחשוף עקבות דקות של פוספטים בכמה מהמוצרים שלנו. לעולם איננו מוסיפים פוספטים, אולם כמה מחומרי הגלם המשמשים בייצור יכולים להיות מורכבים מרמות נמוכות במיוחד של פוספטים. במהלך עיבוד חומרי גלם ספציפיים על ידי הספקים שלנו, משמשים פוספטים כדי לסייע לייצור, כלומר ריכוך מים. למרבה הצער כלשהו פוספט מחויב אז כימית לתוצר הסופי, המסופק אז למפעל שלנו כחומר גלם. גאו דוגמה בעת השימוש באבקת הכביסה שלנו עשויה להיות כמות עקבות של פוספט שנמצא במהלך מחזור הכביסה. זה לא יהיה הרבה יותר מסביב ל -0.1 גרם שהוא נמוך משמעותית מהרבה מותגים מובילים בסופרמרקט. למרות שיש לנו רמות נמוכות במיוחד של פוספט שניתן לזהות, אנו תמיד בוחנים בחירות רכיבים במטרה להיפטר מתכולת הפוספט. ”

כמו הרבה אמהות אני רק רוצה את הטוב ביותר לילדים שלי. הרבה מהכימיקלים המסופקים לעיל יכולים לגרום לבעיות בריאות ובריאות כולל גירויים בעור כמו גם אקזמה.

תכונות רפואיות קשורות של עלי אקליפטוס

לפעמים מוצרים ביתיים המשתמשים בכל הרכיבים הטבעיים אינם עובדים בצורה טובה במיוחד, כמו גם זקוקים לשומן מרפק רב. מוצרי חנות ECO עובדים רק בנוסף למנקי המותג הבולטים שמגלה במדפי חנויות הכלבו. לא הייתי צריך להשתמש בספוג מחוספס כמו מגרד בקנייה כדי להוציא את השטפים מהכיור שלי באזור המטבח. לאחר השימוש במנקה הריסוס בבלגן ארוחת הצהריים של ילדי, כמו גם טביעות אצבעות בוטלו ללא מאמץ. כמו כן, זה הותיר גם מהנה עם ריח מכריע.

אמהות בריאות עומדות ליד מוצרי חנות Eco כמו גם מציעה כי כל משקי הבית יספקו להם לנסות. הם נטולי סיכון עבור משק הבית שלך כמו גם ידידותיים לסביבה.

אתה יכול להיכנס לזכות בתעודת מתנה בסך 25 דולר לחנות ECO בכך שתשאיר לנו תגובה. כל הכניסות נדרשות כדי לעשות את שני הדברים האלה קודם:

1. הירשם לניוזלטר No Nesty Chemicals שהתגלה בבלוג של חנות Eco .2. ציית לחנות Eco בטוויטר או בסופו של דבר להיות חובב פייסבוק

לאחר השלמת מה שנמסר לעיל ואז השאירו תגובה בסוף מאמר זה.

לערכים נוספים:

הירשמו לניוזלטר החיים הבריאים שלנו

עקוב אחריי בטוויטר

הירשם לאמהות בריאות

עקוב אחר הבלוג הזה עם Google Buddy Connect

לחפור את התחרות הזו

צייץ את התחרות הזו

מעד את הדואר הדואר הקישור לאתר שלנו או לתחרות זו לחבר (וודא שאתה bcc talbertcascia @ yahoo dot com אז יש לי הוכחה לדואר האלקטרוני) הופך למעריץ של אמהות בריאות בפייסבוק

הצטרף לבלוג שלנו Community Community הצטרף לאמהות הבריאות של האמהות הבריאות לאמהות בריאות לבלוג שלך.

דלקת קרום המוח קשורה – מפעילים כמו גם תסמינים

בלוג על התחרות הזו. וודא שאתה כולל קישור חזרה.

לכל רשומה כולל כניסות נוספות אנא השאר תגובה נפרדת. הזוכים ייבחרו באופן אקראי מההערות כמו גם מיילים אלקטרוניים שאני מקבל. התחרות מסתיימת ב -14 בפברואר בחצות PST.

Cascia Talbert היא בלוגרית קדחתנית, מו”ל, סופרת פרילנסרית, בספק האינטרנט כמו גם אמא לחמישה ילדים, המתגוררת בצפון מערב האוקיאנוס השקט. עם B.A. בהיסטוריה כמו גם בחקיקה כמו גם התלהבות מהלחנה כמו גם להישאר בריאה, היא הקימה את מגזין האמהות הבריא בשנת 2007. מגזין האמהות הבריא ממוקם כיום בבלוג הבריאות והבריאות המוביל לאמהות וכן כולל מספר של מספר של סופרים מקצועיים בתחום הבריאות והבריאות כמו גם בלוגרים של אמא. גב ‘טלברט מאמינה שאם אמהות מתוודעות היטב לבעיות בריאות ובריאות, כמו גם בדיוק כיצד להישאר בריאים, הן יכולות להעביר את המידע הזה לילדיהם, כמו גם להפוך את סטטיסטיקות ההשמנה לנוער בארה”ב

גב ‘טלברט היא סופרת בבלוג בריאות ובריאות באתר Wellsphere.com, כמו גם מאמרים שלה ניתן לגלות גם ב- ezinearticles.com. כמו כן היא מנהלת את רשת המדיה החברתית של האמהות הבריאה בנינג, היא שוטר הפרסום הראשי של Talbert Nutrition LLC, כמו גם במועצה המייעצת לרשת החברתית לאתגר הבריאות של אמריקה. ציית לה ב- Google+.

קישור לפוסט זה: שמור על עצמך כמו גם את כדור הארץ עם כל המוצרים הטבעיים מחנות Eco

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץלַחֲלוֹק

Leave A Comment