Uncategorized

המזונות הטובים ביותר לשיפור מערכת החיסון שלך תוך כדי שיתוף

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

עם כל שליש של הריון מגיע מספר תסמינים שונים כמו גם רמות אנרגיה. לרוע המזל, מערכת החיסון יכולה להיות חלשה יותר במהלך ההיריון בגלל הדרישה של תינוקך לחומרים מזינים כמו גם לשנות הורמונים. כדי לספק למערכת החיסון שלך שיפור נוסף כמו גם להרגיש הרבה יותר כמוך, ישנם מספר מזונות שישלבו בתוכנית הדיאטה שלך במהלך עונת השפעת הצונן.

שקדים

עבור חטיף של אמצע אחר הצהריים שיורסן כל סוג של תשוקות כמו גם ישפרו את גופכם כנגד מחלה, שקדים מסייעים לתאי הדם הלבנים למצוא וירוסים העשויים להוות סכנה לבריאותכם. המזון הטבעי מורכב באופן דומה מסידן, נחושת, ריבופלבין כמו גם מנגן, שכולם ישפרו את רמות האנרגיה שלך, כמו גם לסייע לך לרפא אם כבר תיפול עם הצטננות. נסה להשתמש בשקדים כרכיב בסלט או לקבל אותם לקינוח עם קצת שוקולד מריר.

אשכוליות

אור זה כמו גם אוכל בריא מצוין להוסיף לארוחת הבוקר שלך כדי לסייע בכל סוג של מחלת בוקר, בנוסף לשיפור מערכת החיסון שלך בגלל הפלבנואידים כמו גם ויטמין C שהוא מכיל. התרכובות הכימיות הטבעיות שהתגלו בעבודות אשכוליות כדי להגביר את מערכת החיסון, כמו גם לסייע לכם להרגיש הרבה יותר רעננים במהלך היום.

נבט חיטה

נבט חיטה עמוס ריבה בחומרים מזינים כמו גם מתגלה בסוגים שונים של לחמים כמו גם במאכלים אפויים. נבט חיטה מורכב מנוגדי חמצון, חלבון, שומן נהדר, אבץ, חומצה פולית, ויטמין B6 כמו גם סיבים תוספת בריאה לתזונה שלך. המזון מסייע גם לגוף לגמילה את עצמה, להוריד את רמות הכולסטרול הלא בריא, תומך במערכת החרדה כמו גם לסייע לתיקון הגוף לעבוד במערכת החרדה ברמת המינרלים הגבוהה שלו.

דבש גולמי לעומת שגרתי קשור

יוגורט דל שומן

כאחד המזונות המוצעים ביותר לציפייה לנשים, יוגורט דל שומן הוא מוצר מתאים למילוי כל יום. התרבויות המקוונות כמו גם הפעילות ביוגורט פועלות כדי לעורר את מערכת החיסון כמו גם להגביר את רמות הוויטמין D כדי למזער את הסכנה לתפוס צונן או וירוס בזמן ההריון. הוסף אותו לפרפיית פירות לארוחת הבוקר או להשתמש בו כמצלמה על שיבולת שועל. שתיית תה נפוצה לניקוי גופך באופן טבעי.

שמירה על מערכת החיסון שלך חזקה במהלך ההיריון היא קריטית לבריאותך, בנוסף לתינוקך, קובע ד”ר גילברט וו. ווב באתר Mercy.net. למרות שזה יכול להיות פשוט להרגיש עייף כמו גם נוטה הרבה יותר להצטננות או לשפעת במהלך הסתיו כמו גם עונות החורף, יש המון שיטות להעצמת מערכת החיסון שלך כמו גם להרגיש מלאי אנרגיה. על ידי הוספת מזונות טבעיים המורכבים מרמות גבוהות של מינרלים או חומרים מזינים, ניתן לקיים את גופך כמו גם להבטיח גם אותך וגם את בריאות התינוק שלך.

מאת אניטה גינזבורג למגזין הבלוג של אמהות בריאות.

אניטה היא סופרת פרילנסרית מדנבר, קולורדו.

קישור לפוסט זה: המזונות הטובים ביותר לשיפור מערכת החיסון שלך בזמן ההריון

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment