Uncategorized

הישאר חם על ידי סריגת אביזרי עונת החורף שלך

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

הכינו אביזרים משלכם בעונת החורף

אם אתה אדם שנהנה לבצע פרויקטים ערמומיים, אתה צריך להכין אביזרים משלך בעונת החורף. ישנם כל כך מספר מוצרים שתוכלו לבצע ברכישה כדי להגן על עצמכם מפני מזג אוויר צוננים כמו גם מרים. לכן, פרצו את מחטי הסריגה שלכם, כמו גם התחילו ליצור אביזרים כדי לחמם את עצמכם כאשר השלג מתחיל ליפול.

אם אתה מקוון באזור שיש בו חורפים חמורים מלאים בסופות שלג כמו גם בטמפרטורות קפואות, תדרישה ללבוש חורף אינטנסיבי כדי לסייע לך להישאר ללא סיכון כמו גם נוח. תוכלו לדרוש מעיל בידוד כמו גם מגפיים עמידים במים להציע עם משקעים כמו שלג כמו גם גשם קפוא. כמו כן תדרישה מגוון של אביזרי עונת החורף כדי להגן על הגפיים שלך כמו הידיים שלך, כפות הרגליים כמו גם אוזניים מהקור.

ברכישה כדי להתחיל להכין אביזרי עונת החורף שלך, אתה צריך ללכת לאתר החוץ כדי לגלות את הדפוסים כמו גם סגנונות שתרצה לנסות. דפוסי הסריגה מסודרים לפי רמת מיומנות כדי להבטיח כי טירונים יוכלו לגלות עבודה שהם נוחים להשלמת – אף אחד לא רוצה לגלות שתבנית היא מכריעה אחרי רכישת החוט כמו גם התחלת המלאכה. האתר מארגן גם בחירות חוט לפי סיבים, מותג כמו גם צבע, כדי להבטיח שתוכלו לגלות את החוט האידיאלי לתפקיד שלכם כמו גם למשרות יצירה אחרות בעתיד.

אביזרי חורף לצווארך:

צעיפים

צעיפים

עוטף

רפות

אביזרי חורף לרגליך:

מחממי רגליים

גרביים

אביזרי חורף לידיים:

כְּסָיוֹת

כפפות בלי אצבעות

מחממי כף היד

אביזרי חורף לראש שלך:

כובעים

כפות

כומתות

סרטי ראש

הצעות קשורות להכנת ארוחת יום אהבה בריאה עם המשפחה

לפני שתבחר את חוט הסריגה לאביזרים שלך, אתה צריך להבין אילו סוגים של חוט יעבדו מיטבי לעונת החורף. מנע סיבי כותנה לפרויקטים שלך בעונת החורף, מכיוון שהכותנה אינה מפסיקה רטיבות כמו גם תשאיר אתכם בתחושת שיטה קרה. סיבי צמר מאמינים לחומר הטוב ביותר לבגדי ההישרדות בעונת החורף מכיוון שהוא עמיד, יוצא מן הכלל בשמירה על חמים כמו גם עמידים בפני לחות. אפילו כאשר צמר נרטב, החומר עדיין חם יותר מכל סוג של חומר אחר באותה נסיבות בדיוק.
אתה צריך גם לבחור משקל חוט מגושם יותר להכנת צעיפים עבים, כובעים כמו גם כפפות שבטוח יחזיקו אתכם מחוממים במזג האוויר הקפוא. אתה יכול גם לעבוד מהר יותר עם חוט מגושם יותר, כך שתוכלו לבצע מבצעים נהדרים של אביזרי עונת החורף תוך זמן קצר. Bulky yarn will likewise be a ideal option for knitters with a beginner skill level since it is simpler to work with as well as doesn’t need as much patience as finer weights.

Whether you’re an experienced knitter or just a beginner, you ought to try making your own winter season accessories for this season. select some bulky wool yarn from the site Yarnspirations, then pick a pattern for an product that will warm your ears, neck, hands or feet. soon enough, you will have some great new winter-wear that will keep you warm in the snowy weather.

Link to this post:Stay warm By Knitting Your own winter season Accessories

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment