Uncategorized

התמודדות עם אוכלים בררנים … ילדים ומבוגרים

wrysu

שיתוף זה אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

קיום אוכלים בררניים במשפחתך יכול לשים מאמץ על הכנת הארוחות ולנסות לאמץ הרגלי אכילה בריאים יותר. הבת שלי בררנית ביותר, אבל למרבה המזל עבורי, היא בררנית מהסיבות האידיאליות (רוב הזמן), ומעדיפה אוכל בריא יותר, אך לרבים אוכלים “בריאים” יכולים לרוב לקבל רקורד גרוע על כך שיש לו פחות טעם וזה לא נכון. רק בגלל שמשהו טוב בשבילך לא הופך אותו לאויב שלנו. להלן מספר רעיונות שיכולים לעזור לך להיפטר מהקרב עם האוכלים הבררניים במשפחתך. 3 M’s:

מערבבים את זה – חלק מהיותו אוכל בררן והפניית אוכל הוא סט ארוחות מסוים שאתה באמת נהנה ממנו. שיטה טובה וקלה להקל על אוכלים בררניים להסתעף היא למצוא משהו ארוחה שהם באמת נהנים ממנה ומערבבים משהו חדש. בחירה בריאה חדשה לצד צדדי עם ארוחה אהובה תעניק לאוכל האוכל פחות חרדה וחרדה של ניסיון אוכל חדש ובלוטות הטעם שלהם לא יושלכו לחלוטין.

תעשה את זה כיף – לעתים קרובות אוכלים בררנים מפחדים מאוכל מבלי אפילו לטעום אותו בגלל המראה, המרקם, הצבע או הריח שלו. על ידי שילוב קנייה לאוכל והפכת הארוחה לחוויה מהנה, ניתן למחוק כמה מהפחדים הללו. הבת שלי נהנית לקנות טיולים, ואנחנו משתמשים ברשימת הקנייה גם כשיטת קריאה ואיות. הימצאותו עם אוכל האוכל הבררני היסס על יכול להפוך חווית אכילה מפחידה לזיכרון מהנה שהם יכולים לבנות עליו, לייצר תוכנית אכילה בריאה.

קשור כיצד לטפל בכוויות שמש

מוטיבציה – כשכל השאר נכשל, המוטיבציה יכולה לעשות הרבה טוב. שימוש בכלים מוטיבציוניים כמו יתרונות חיוביים יכול לעזור לדחוף מישהו לנסות משהו חדש. טכניקה זו יכולה להועיל במיוחד עם ילדים אך אל תהסס להשתמש בה עם מבוגרים כולל עצמך. מצא ארוחה מיוחדת, קינוח בריא או חוויה רצויה כמו טיול יום איפשהו כשיטה לעידוד בחיבוק בחירת אוכל חדשה.

השתמש בשלוש שיטות אלה ככלי כדי לסייע בהרחבת התפריט של אוכל בררן.

קישור לפוסט זה: התמודדות עם אוכלים בררנים … ילדים ומבוגרים

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment