Mother And Baby

סנטה קלאוס, בדיוק איך אתה עושה את זה?

wrysu

בדיוק איך סנטה קלאוס עושה את זה בבית שלך? כמו גם מדוע אני לא מצליח לזכור כל שנה?

אהבתי את סנטה קלאוס כילד. אהוב. למען האמת, הקפדתי להקפיד על מתנות בגרב של אמי כדי לוודא שהיא עדיין מאמינה בסנטה (רק במצב שהיא באמת SC, לא רציתי שהיא תגלות.)

אני רוצה שהילדים שלי יאהבו אותו באותה מידה. עם זאת בכל שנה, אני די לא מצליח לזכור בדיוק איך עשינו את זה בשנה הקודמת. הבעל שלי כמו שאני תמיד מנהל שיחה כמו זו בערב חג המולד:

אני: האם זו הייתה מתנה ענקית אחת מסנטה כמו גם שאר הספקים מאמא כמו גם אבא? אה, עם זאת, מה עם נייר העטיפה? האם סנטה תמיד מנצלת את אותו נייר עטיפה בדיוק? חכה שנייה, אני יודע, השתמשנו בנייר חום רגיל מסנטה!

אותו: הכל נראה בסדר. כל עוד אתה זכור שסנטה תמיד מביא מכוניות קופסת גפרורים!

אני: על מה אתה מדבר?!

אותו: כמו גם הצעירים צריכים לעשות “התנוחה” כמוני כמו גם אחי.

התנוחה? ברור שהייתה לנו מדיניות שונה של אינטראקציה לסנטה קלאוס. הייתי נלהב שכולם חייבים ללבוש ג’אמי לחג המולד תואמים. אף אחד מאיתנו לא היה בטוח על מה אנו משאירים לסנטה לחנש.

ואל תטרחו לשאול את ה- BFF שלי וויטני איך נראה טיפוסי, נקודת המבט היחידה בה השתמשה היא: זה שטויות לעטוף מתנות גרב. טוב, בסדר אז.

בוקר חג המולד מציין תואמים ג’אמי כמו גם “התנוחה”

חבר אחר אמר לי שסנטה קלאוס מביא את המתנה המגעילה התעשייתית ביותר שאמא כמו גם אבא לעולם לא ירכוש. ככה, תוכלו להמשיך לדאוג לערך של צעצועי עץ מעוצבים בנפרד, כמו גם שילדכם עדיין יכולים לקבל את בית החלומות שלה ברבי גלאם-או-רמה. אני אוהב את זה.

אז חברים, בדיוק איך עושים את זה? מהן המסורות שלך בסנטה קלאוס? האם גיליתם אותם בבני נוער או הכנתם כשאתה הולך? כמו גם בדיוק איך לעזאזל אתה זוכר אותם בכל שנה?

Leave A Comment