Mother And Baby

10 תסכולים מזדקנים ואיך לשרוד אותם

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

אמנם עובדת חיים שכל אחד מאיתנו מזדקן, אך הזדקנות עדיין יכולה להרגיש כמו מכה עבור אנשים מסוימים. אחרי הכל, מלבד אובדן היופי והמרץ הגופני של נעוריך, זה יכול להיות מתסכל להיות מוגבל מהדברים שהיית עושה.

עם זאת, אנחנו לא צריכים להיות חסרי אונים לחלוטין לגבי השלבים האחרונים של החיים של החיים. עם הידע וההשקפה הנכונים, ההזדקנות יכולה להיות לא רק נסבלת, אלא אפילו בלתי נשכחת עבורך ועבור משפחתך. המשך לקרוא ולדעת כיצד להתמודד עם 10 תסכולים מזדקנים כולל נשירת שיער, עור נפול, שכחה וכן הלאה.

שיער מאפיר

תמונה באדיבות ביאטריס מורץ ‘דרך פליקר, Creative Commons

איבוד שיער

בעוד שיער דליל מגיע עם הגיל, ישנם גורמים שונים שיכולים להאיץ או להחמיר את נשירת השיער. אלה כוללים גנטיקה, מחלות בסיסיות, תרופות, שינויים הורמונליים, לחץ, מחסור בחומרים מזינים, עיצוב שיער מוגזם וכן הלאה.

אם אתה מתחיל להיבהל מנפח השיער שאתה שופך, דבר עם הרופא שלך על שורש הבעיה. לאחר שקבעת את הגורם, אתה יכול להתחיל למצוא את הטיפול הנכון לאובדן שיער שיתאים לך בצורה הטובה ביותר – החל מסתירה של כתמי הקירח שלך ועד נטילת תרופות מרשם ועד לעבור שיקום שיער.

שִׁכחָה

שכחה, ​​שזה דבר רגיל אחרת, יכולה להיות מדאיגה כאשר זה מתחיל לקרות בקצב מתקדם. בין אם זה שוכח שם, שיחה או דברים כמו במקום בו הנחנו את השלט הרחוק, זה יכול להתרגש לנסות לזכור דברים.

שואפים בכל עת להתמקד בהווה כך שהמידע יתפלא טוב יותר בזיכרון שלך. כמו כן, תן לכלים וטכנולוגיה לעזור לך. שים הערות דביקות על המקרר שלך כדי שתדע מה אתה צריך לקנות. הגדר אזעקות למשימות שלך. שקול לקבל מערכת אוטומציה ביתית שתעשה את העבודה עבורך.

קשור (אל) עשה זאת בעצמך טיפוח העור: מרכיבים ביתיים שלעולם אסור להשתמש בהם על הפנים שלך

בעיות בראייה

צילום באדיבות טורבאקופר דרך פליקר, Creative Commons

על פי WebMD, רוב האנשים מתחילים להזדקק למשקפי קריאה בשנות ה -40 לחייהם. הסיבה לכך היא שעדשות העיניים הופכות פחות גמישות עם הזמן. ראיית לילה ויזואלית גם מתחילה לרדת ותוכלו לצפות גם בוהקים בחזון שלכם בשנים המאוחרות שלכם.

צאו לטיול ברופא העיניים שלכם ברגע שתבחינו במשהו עם ראייתכם. זה יעזור לך לקבל את הטיפול הנכון בקרוב. כמו כן, קח את זה בקלות עם מסכים כמו הטלוויזיה, המחשב והטלפונים הסלולריים.

הופעת גיל המעבר

האשים את זה ברמות האסטרוגן הירידות, תצטרך להתמודד עם שינויי מצב רוח, עצבנות, חרדה, עייפות וכן הלאה. למרבה המזל, אתה יכול לנהל תסמינים אלה על ידי מעבר לאורח חיים בריא יותר. לפנות זמן להתעמלות ומדיטציה. אכלו אוכל בריא ושתו יותר מים. לחזק את הקשר שלך עם המשפחה והחברים שלך. אם כל השאר נכשל, פנה לרופא שלך.

להתעדכן בטכנולוגיה

אפילו ניתן להפחיד את האדם הממוצע בלימוד כיצד להשתמש בגאדג’ט חדש. כמו כן, נראה כי החידושים הטכנולוגיים גדלים בקצב אקספוננציאלי לא עוזרת לאנשים שכבר מתקשים להתמודד עם עניינים טכניים ביותר.

אמנם לפעמים אנו זקוקים לעזרה מאנשים צעירים יותר עם הבנה טובה יותר של האופן שבו הדברים עובדים, אך ישנם זמנים שאתה חושב שאתה יכול לגלות מהם אכזבה, מה שעלול להיות פשוט לא מכוון. עם זאת, בחר במכשירים ידידותיים למשתמש ושמור על ההוראות ו/או הידוע בהישג יד עד לשימוש בטכנולוגיה מסוימת הופך להיות טבע שני עבורך.

כסף קולואידי קשור לטיפול בעור

יכולת פיזית מופחתת

תמונה באדיבות מרטין קופר דרך פליקר, Creative Commons

יתכן שאתה כבר לא יהיה מהיר, זריז וחזק כמו שהיית בשנים הקודמות שלך. עם זאת, במקום לקונן על זה, זה הזמן הטוב ביותר לשים לב יותר לגופך. שמור כרטיסיות בבדיקות הרפואיות שעליך להיות לך על בסיס קבוע. Whip up hearty meals that meet your dietary needs. לישון מספיק. חשוב מכך, קבל עזרה כשאתה זקוק לה. חשבו על זה כדרך להתחיל להחזיר את גופכם על כל העבודה הקשה שהיא סבלה כדי להביא אותך למקום שאתה נמצא כרגע.

Finances

Let’s face it: we will all have to deal with the financial burdens of adult care sooner or later. With this, start getting your retirement funds in order as soon as you can. Also, depending on your circumstances, היכונו לנהל את השיחה הזו עם המשפחה שלך. דון בתקציב שלך, במשאבים הזמינים ומה אתה חושב שיהיה הטוב ביותר עבור כל הצדדים המודאגים.

עור מקומט ונפול

זה יכול להיות רגליו של עורב, צוואר טורקיה או עור מקומט באופן כללי. לא משנה מה זה, חלקנו מתחרפנים במבט המוקדם ביותר של העור המזדקן. לדאוג לא. מלבד האפשרות ללכת לרופא שלך להליכים קוסמטיים, אתה בהחלט יכול לשפר את המראה והמרקם של העור שלך על ידי טיפול טוב יותר בכך. חפש מוצרים שיספקו את החומרים המזינים שעורך העדין זקוק להם. חריצים שמורידים פוגעים בעור שלך כמו עישון ושתייה מוגזמת.

קשור (אל) עשה זאת בעצמך טיפוח העור: מרכיבים ביתיים שלעולם אסור להשתמש בהם על הפנים שלך

אובדן שמיעה

אם אתה מוצא את עצמך נמאס להצטרך לשאול אנשים לחזור על עצמם או אם אתה מצלצל באוזניים, אתה יכול לחוות אובדן שמיעה הקשור לגיל. MedlinePlus של הספרייה הלאומית למוזיקה בארה”ב אומרת כי גורמים שונים תורמים לתהליך זה כמו תורשה, חשיפה לרעשים רועשים, עישון, מצבים רפואיים כמו סוכרת ותרופות מסוימות.

התייעץ עם איש מקצוע רפואי בהקדם האפשרי. הוא או היא יערכו בדיקה גופנית שלמה כדי שתוכלו להגיע לפיתרון הטוב ביותר לבעיה שלכם.

ההזדקנות לא צריכה להיות מכבידה על ידי תסכולים מזדקנים. התחל עם קבלה בריאה של תהליך החיים הטבעי הזה והשאר יבואו בעקבותיו. תוכלו למצוא שלל אפשרויות נהדרות שישלימו את הלך הרוח החיובי שלכם. בסופו של יום, זה לא קשור רק להזדקנות שורדת רק – זה אמור ללמוד כיצד להזדקן בחינניות.

אם ברצונך לקבל התראות על טיפים לבריאות, חדשות בריאות, הורות ופוסטים, אנא הירשם באמצעות דואר אלקטרוני ועקוב אחרינו בפייסבוק, פינטרסט, בלוגלובין, Google+ וטוויטר.

הירשם לניוזלטר שלנו. הצטרף לרשת החברתית שלנו

שמירת הכוח שלך במהלך הקיץ היא המפתח! אנרגיה ישירה יכולה לעזור לך #LiveBighter עם הטכנולוגיה והכלים שלהם כדי לעזור לך לחסוך כסף בשימוש באנרגיה שלך. עיין ב- DirectEnergy.com/plenti לקבלת מידע נוסף.

קישור לפוסט זה: 10 תסכולים מזדקנים ואיך לשרוד אותם

0/5

(0 ביקורות)

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

Leave A Comment