Uncategorized

הכינו כרית טרי עבור חלקי המשאבה שלכם

wrysu

אמא פרסום היא סופרת בלוגים באזור שיקגו שיש לה שני צעירים שנולדו די קרובים לשלי. כמו גם לשנינו היה VBAC מנצח עם מספר 2, ושנינו בשיווק, אז היינו כמו חברים טובים לחלוטין, אפילו לפני שניהלנו אי פעם שיחה.

היא עובדת במשרה מלאה, כך שהשאבה היא חלק מחיי היומיום שלה. אני מרגיש בשבילה, מכיוון ששנאתי את המשאבה כמו גם את כל החלקים שלה כשעבדתי מחוץ לבית במהלך התינוקות של ג’וליאן. כמו כן, היו טפטופים אקראיים של חלב אם על מצב ההובלה של המשאבה שלי, כמו גם במקרים מסוימים בחיקי. סורטה ברוטו, למרות שאני לא בטוח למה.

מיס פרסום אמא יצרה את עצמה פיתרון. היא קראה לזה “תיק המשאבה טרי”, כמו גם כמו משווק נהדר, היא מציעה לנו על כך על ידי הסבר בנושא שהוא פותר:

משאבת השד שלי הגיעה עם תיק נשיאה שחור מכוער (שאני לא משתמש בו), אולם היא לא כללה שירות נהדר להשגת כל חלקי המשאבה כמו גם אביזרים, הקרניים כמו גם שסתומים שנכנסים ל- Get Get בקשר עם חלב כמו גם יש לנקות בין מפגשי שאיבה.

מכיוון שאני שואבת פעמיים ביום, שטיפתי את החלקים האלה עם חומר ניקוי ארוחות כמו גם מים חמים וכן סיפקתי להם ייבוש קליל עם מגבות נייר. עם זאת נראה שהם לעולם לא מתייבשים באמת.

שמרתי אותם בתיק Ziploc גלון בתרמיל שלי, עם זאת לא אהבתי בדיוק איך ערפל את התיק בסופו של דבר היה כמו שנאתי שימוש בחלקים לחים. כמו כן, גיליתי שניקיון תיק הזיפלוק גם כששבוע היה כאב בתחת. כמו שמעולם לא הייתי חיובי שזה היה נקי באמת.

היכנסו לתיק טרי של חלקי המשאבה!

התיק הקרוב הזה של סקוטש, שפותח על ידי כמו גם תפור ממגבת ישנה על ידי חמותי הנפלאה, מחזיק את כל חלקי המשאבה שלי כמו גם כפיל ככרית הברכיים עבורי, ומגן על מכנסי העבודה שלי מפני חלב שלא בכוונה טפטוף.

לא הרבה יותר קרניים לחות כמו שאני יכול לזרוק אותם לכביסה כל יומיים!

עבודה נחמדה, מ.מ.

פעילות קשורה: עבודת השאיבה (שתף את הסיפור שלך!)

Leave A Comment