Mother And Baby

האוהל הטוב ביותר של חוף התינוקות לקיץ! מהדורת 2022

wrysu

נהדרת כמו שמש, זה קרניים יכולות להזיק במיוחד במיוחד לקטנטנים. הדרך האהובה עלינו לצאת החוצה תוך שמירה על התינוקות מוגנים מפני השמש תמיד הייתה אוהל לחוף תינוקות. זה משהו שהמשפחה שלנו עשתה הרבה זמן. היה לנו את חוליית האם הטירון שלנו לבדוק את אוהלי החוף לתינוקות הטובים ביותר ולתת לך את התמוטטות אילו באמת הם הטובים ביותר לשמירה על הקטנה שלך מהקרניים.

האוהל הטוב ביותר לחוף התינוקות

אנו יודעים שקרם הגנה לתינוקות יכול להיות בחירה שבאמת קורעת אותך כהורה, מכיוון שרבים רופאי ילדים מתנגדים לשימושו. זו הסיבה שאוהל הוא פשרה נהדרת. זה יציע צל נהדר וישמור אותם מהאדמה, וזה ממש טוב אם היציאה שלך כרוכה בחול. כעת, כשהם כל כך פופולריים יש המון אפשרויות נהדרות שקל לצוץ ויש להם תכונות מיוחדות כדי להכיל תינוקות. הקפד לבדוק את כולם לפני שתוכניות הקיץ שלך יוצאים לדרך!

עגינה ערכת Tot Cabana – אוהל החוף לתינוקות הטוב ביותר למזח חובבי טוט

אם יש לך יילוד זה האוהל הטוב ביותר לתינוקות בתינוקות בחוץ לדעתנו. אתה יכול להפוך את המזח האהוב שלך למקום מוצל בקלות. אנחנו מעריצי הגדולים של כל מוצרי ה- Dock A Tot, אבל ערכת הקבנה היא אחת המועדפות עלינו. זה פשוט חביב ומעשי.

המזח א ‘טוט ישמור על תינוקך מפני השמש עם כיסוי רשת ה- UV שלו שיכול לרוכסן בעת ​​הצורך או פשוט להשאיר למטה. זה קל משקל ולוקח רק שניות להתקנה.

הם אכן מגיעים בשני צבעים, ורודים וכחולים, וזמינים ב- Target and Ruching Buy Baby.

בדוק את המחירים כאן!

מאוהל Shylling UV Sun For Baby

גוון המחזה הזה הוא בחירה פופולרית! אנחנו אוהבים שיש לה תחתית סגורה כדי להשאיר את החול, וחזית סגולה עם פתחי אוויר נהדרים. בנוסף, זה מגיע עם כמה הימור כדי לשמור על זה באדמה ותיק נשיאה שמקל על התייחסות לכל הרפתקאות.

האוהל הזה עשוי גם מבד עם 50+ בד מדורג UV, כך שהוא ישמור היטב על התינוק שלך.

בדוק את המחירים כאן!

אוהל פופ -אפ פסים לחוף ים

זה היה גם חביב ברור בקרב אמהותינו מכיוון שהוא כל כך חמוד. זה מאוד קל להתקין. זה יכול להיות המקום המיוחד שלך ל Kiddos בין אם אתה רק בחצר האחורית, לחקור את החוף או בכל סוג של הרפתקה.

יש לו דירוג הגנת השמש של UVF של 50+.

ניתן להשיג אצל Kohl!

קיץ פופ ‘n Play Deluxe Supreme Playard

אם אתה מחפש משהו שייתן לתינוק שלך קצת מקום, אז זה אוהל החוף התינוקות בשבילך. יש לו שטח משחק של 14 רגל רבוע והוא אידיאלי לילדים בגילאי 6-24 חודשים. כמה שהיא נראית, ההתקנה קלה באופן מפתיע. זה לקח לנו רק 5 דקות ואנחנו לא אנשים שימושיים.

יש חופה עמידה בפני UV שתוכלו לחבר אשר חוסמת 98% מקרני ה- UV.

זמין באמזון!

פסיפיק משחק אוהלים גוון חוף לתינוקות מגע אחד

גוון החוף לתינוקות זה נהדר, האם קל מאוד להעלות אותו והרבה יותר חשוב הסרה. לבעלי אין סבלנות להחזיר אוהלים, כך שזו תכונה נהדרת עבורנו!

האוהל הוא SPF 30 והוא גם מאוורר היטב כדי לשמור על קור רוח.

בדוק את המחירים כאן!

חוף תינוקות בגודל משפחתי בגודל פופ-אפ פופ-אפ 5 אנשים אוהלים

זהו האוהל הגדול של סגל האם הטירון בשוק. האוהל המשפחתי המוקפץ הזה הוא ענק ובוודאי יכול להתאים מאוד. בדרך כלל הפרסום של קיבולת של 5 אנשים מבוסס על אנשים קטנים מאוד. לא זה. זה קצת מאתגר לקפל לגבות, אז בדוק את הסרטון למטה כדי לקבל מושג טוב יותר כיצד לקפל אוהל קופץ גדול!

בדוק את המחירים כאן!

בריז פסיפיק אוהל החוף הקל

זה לא ממש אוהל לתינוקות, זה הרבה יותר כמו אוהל משפחתי עם הרבה מקום לכ -ארבעה אנשים בפנים. זה יכול לשמור על כולם במשפחה מוגנים מפני קרני המזיק של השמש! למקלט ה- Easy Go יש גם דש אחד שנשאר פתוח והרבה הגנה על UV מבפנים. זה צץ בקלות.

זמין באמזון!

אוהל Babymoov נגד UV

האוהל הזה ממש פופולרי בקרב הרבה הורים ואפשר לראות מדוע כי הוא מגיע בצבעים מהנים ומוארים! יש לו הרבה הגנה על UV. הקפידו להכניס את ההימור כי מכיוון שהוא די קל ואולי פשוט לפוצץ בלעדיהם.

בדוק את המחירים הנוכחיים כאן!

מחיר פישר בכיפת התינוקות עם טחנת רוח

אוהל חוף תינוקות זה הוא כמו פורטקריב קטן, וייתן מקום בטוח להניח את התינוק שלך בחוץ בזמן שהם בחוץ. אתה יכול לקבל את זה באמצע הדרך או סגור לחלוטין, תלוי כמה צל אתה רוצה שהתינוק שלך יהיה.

התינוק שלך יהיה נוח מכיוון שהמצעים מרופדים מאוד, אך הם גם יתבדרו עם הצעצועים התלויים החמודים.

בדוק את המחירים הנוכחיים כאן!

שמש דגי פנאי אקווה

זה אוהל החוף התינוקות עבורך אם אתה רוצה לשמור על דברים פשוטים. זה רק מחצלת קטנה עם כיסוי שמש בצורת דגים, שהוא חביב אגב! זה מתקפל ממש בקלות ובעל 50 הגנת שמש UPF.

בונוס נוסף, הוא ידידותי לתקציב!

בדוק את המחירים הנוכחיים כאן!

ג’וovy Gloo infant travel Bed

This Joovy Gloo infant travel bed is ideal for beach days with the family. It has a self-inflating sleeping pad for supreme comfort and it comes with washable cotton. It is dew resistant, bug proof, and UPF 50 sun protection!

Best of all, it is small enough to take anywhere with you and has easy pop-up set up. This tent is available in 6 colors and 2 sizes! It is made for ages 6 months to 3 years for the regular size and 6 months to 5 years for the large size.

זמין באמזון!

Mark & Graham Pottery Barn beach tent – best 2 person tent

This baby beach tent is my absolute favorite because not only is it very cute, but it also  is lightweight and easy to assemble. There is a built-in UPF 50+ protection. This tent packs up good and small, so it can easily fit in your car for your trip to the beach or even on a flight.

Available at Pottery Barn Kids

Important features You want in a baby beach Tent

Easy set Up and Take Down

This will be very essential because let’s face it, if it isn’t easy to set up it won’t actually ever get put up. That’s just how life is with kiddos around. the best choice to choose is a pop-up baby beach tent. It will have the fewest pieces to deal with! I still remember my husband using quite a few choice words trying to pack back up the pop-up tent, so make sure to find one that is easy to pack back up.

Ultra Violet protection

You want your baby to have the supreme protection from the sun. If you can find a tent that fits your needs and has ultraviolet protection, you’ve found a winner. Some tents just offer shade, which is still great. However, look for the certified ultraviolet protection label for the added bonus.

Something to keep it on the Ground

You don’t want a flimsy tent that doesn’t stay put. check to see if there’s stakes, sand pockets, or some sort of pegs to keep it on the ground. You will also want to make sure it is made of durable material.

Ventilation

One of the much more essential things to look for when searching for the best beach tent for your babies is to check to see if there are windows or sides that can be opened to let a little air in. Your little one wants some of that sea breeze too! any ventilation will keep your tent from turning into a sauna inside.

The proper Size

This one is really up to you and based on your needs. Some mamas might just need a tent for one baby, but others of you might need to fit a few much more munchkins in there. It’s always great to have some extra room for everyone else to get a break from the sun. 

You might also Enjoy:

Baby Registry List: What to & What Not to Register For and Buy

How to avoid Diaper Rash + best Diaper Rash Cream

Things to finish with toddlers [52 outstanding Activities]

Pin for later – The best baby beach tent for the Summer!

Frequently Asked Questions

What are the best baby beach tents?

DOCK A TOT CABANA KIT SCHYLLING infant UV sun tent FOR BABYSUMMER POP ‘N PLAY DELUXE supreme PLAYARD

What ought to a baby beach tent have?

UV ProtectionVentilationEasy to set Up and Takedown comes with stakes to keep it in the Ground

Leave A Comment