Uncategorized

5 שיטות לחסוך כסף בחברות במוזיאון ילדיך

wrysu

אם אתה בעל ילד צעיר, מרחבי משחקי הילדים האזוריים הם אוצר מאחר ש- Littles יכולים לרוץ, לקפוץ, לחקור, לצבוע, לטפטוף מים, כמו גם לשחק בלעדיך ביצוע כל סוג של רדיפה או ניקוי (ובכן, אולי בגדים כמו גם ידיים). חברות שנתית יכולה לחסוך כאבי ראש לגבי מי שיש לו משבר כאשר גם לחתוך את פנינו. לא קורא לשמות, עם זאת אמממ … אתה מבין למה אני מתכוון.

יש לי כמה מושגים שנבדקו על ידי אמא לחיסכון בעלויות הקבלה כמו גם אני מבין שלפחות אחד מהם יעבוד בשבילך.

מינוף חברות אחת נוספת (גן חיות? מוזיאון מדע? הנחה מתאמן? AAA? מוזיאון לילדים סניפים) כדי לבדוק אם זה יכול לחסוך לך כסף במעבר שנתי או בטיול יומיומי. טיול גן החיות שלי הכניס אותי למגנה קטנה יותר על חיות בר ליום.

לפצל חברות עם חבר. החבר שלנו דארסי ניצל את הטכניקה המגניבה הזו עם תוצאות פנטסטיות. אם אתה גם חבר שניהם בחופשת הריון או לוחות זמנים דומים, עשה זאת!

לווה חברות מהספרייה. תוכנית Discover+Go האזורית שלנו מספקת מעברי יום בחינם לחלוטין ליעדים אלה עם מגבלות ספציפיות. גיבור העל אנדראה אוהב לעשות זאת.

בקש חברות במתנה ענקית. יום הולדת או חג? אכן גדול בבקשה לשנה של טיולים ולא צעצוע רועש הרבה יותר. תיאמתי מתנה קבוצתית לאחי כמו גם לילדה הצעיר כשהם גרו בדירה במנהטן.

חפש הצעות באתרי הצעות קבוצתיות. הם מתרחשים די באופן קבוע. אתה יכול לעשות סחר בהטבות ההדדיות שלך, אולם יתכן שזה שווה את זה. החברות שלי בגן החיות של אוקלנד לא כללה מסירות טיול בחינם לחלוטין, אולם זה היה בערך חצי מחוץ, אז כן!

אני רוצה להבין אם יש לך סוג כלשהו של הצעות אחרות לחיסכון בכסף במוזיאונים לילדים (מעבר לארוז חטיפים משלך)!

Leave A Comment