Mother And Baby

טיול דרכים ספונטני עם פעוטות? אכן עשינו!

wrysu

האמנתי כי ימי הקפיצה שלי במכוניות ובמשאית כמו גם סתם נהיגה הסתיימו. בפעם הראשונה שיצאתי לטיול עם התינוק הולדן (אמנם הוא היה רק ​​בן שלושה שבועות אז הייתי קצת אגוזים!), הכנתי רשימת בדיקה מרכזית במילה כדי שלא הייתי נכשל לזכור דבר.

כל טיול שלאחר מכן, הרישום הלך וגדל כמו גם גדול יותר. כמו גם לא מאז שהמשכתי להוסיף דברים לרישום אולם מכיוון שהוספתי רשימות חדשות תוך שמירה על הישנים כך שלעולם לא הייתי נכשל דבר (האם אתה רוצה להבין בדיוק איך לנסוע לשלג עם 2 1 /ילד בן 2 וגם ילד בן 6 חודשים? שאל אותי!).

אבל הפעם? לא, אין רשימה, אין תוכנית, לא כלום.

אפילו לא הבנו איזו עיר היינו רואים עד הלילה הקודם. מכיוון שהיינו צריכים לעזוב את הבית כדי שהקבלן שלנו יוכל לכבות את החשמל, הגז, כמו גם מים, הבנו שעלינו ללכת עם זאת, היינו קדחתניים כדי לאחד את המעשים שלנו כדי להבין לאן.

אז הנה החדשות הנהדרות!
עם הזמנת מלון שהוזמנה (ועריסה מבוקשת), הצלחנו להסיר את הבית שלנו עם 30 דקות בלבד לארוז כמו גם כולנו עשינו בסדר. הנה איך:

חשוב על מה שאתה דרישה ללבוש לסוף השבוע, דחף לתיק.

תפוס סל צעצועים (עובד לטיולי דרך בלבד, כמו גם מרושל למטוס)

ארוז כמה חטיפים (לא הצלחנו לזכור זאת – אופס! וויטני לעולם לא נכשל לזכור חטיפים)

Roundabout Richmond (בשיטה שלנו לסקרמנטו), תהינו אם עלינו לבוש בגדי ים ארוזים. אופס. התגלגלנו עם זה. למרבה המזל המלון אפילו לא היה בריכה.

הרגשנו שעשינו בירח הדבש שלנו ששוטטנו סביב זאגרב, קרואטיה, כמו גם תוהים איפה הארוחה הבאה שלנו תהיה. כאשר החומר האזורי נראה קצת גם מקומי, פגענו במלון האלגנטי לארוחת בוקר במחיר מופקע. אותו דבר בסקרמנטו, אולם במקום שהאוכל יהיה “מקומי מדי”, המיקומים האזוריים היו סגורים לסוף השבוע של החג.

הדגשים האחרים כללו:

מעד עם אמגן טיול דה קליפורניה מירוץ 3 חסימות מהמלון שלנו 15 דקות משעות ההתחלה; זה היה מירוץ הקאמבק של לאנס כמו גם יום לפני שנגנבו האופניים שלו.

מוזיאון רכבת נהדר מאוד במרחק הליכה. קילומטר בגשם הקריר לא באמת הרגיש כמו מרחק הליכה, עם זאת עשינו את זה.

האפרוח שסיפק לנו את המלון שלה חיוני לחלל הסמוך מאז שהיא בדקה בשעה 21 בערב, כמו שהיא מרחמת עלינו שישבנו באולם וצפה בתוכניות טלוויזיה בהולו

… כמו גם רבים חשובים, הבנה שנוכל פשוט להיכנס למכוניות ובמשאית כמו גם ללכת!

אבל נ.ב. לא נטשתי את הרישומים שלי לפעם הבאה, הרשה לי להבין אם תרצה לראות אותם.

פעילויות קשורות:
פעילות #160 GO קמפינג
פעילות #223 אור נסיעה

Leave A Comment