Uncategorized

הגיע הזמן למקד סימני מתיחה

wrysu

שיתוף הוא אכפת!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

לַחֲלוֹק

אנשים רבים – גברים ונשים כאחד – יש סימני מתיחה על עורם. לנשים, הריון הוא אחד הגורמים העיקריים, אבל ישנם אלמנטים רבים אשר עשויים לתרום את המראה של סימני מתיחה. למרות שזה לא סביר אי פעם להיפטר מהם לחלוטין, אתה בהחלט יכול להפחית את הנראות שלהם. הנה כמה שיטות טבעיות אתה יכול לנסות למקד אזורים אלה.

טיפולים אקטואליים

יש הרבה קרמים זמין שיכול לעזור להאיר את הצבע ואת המראה של סימני מתיחה. כמו בונוס נוסף, הם במקרים מסוימים לעבוד על צלוליטיס גם כן. הגוף של Leonisa של הגוף & Medspa למתוח מארק קרם עיסוי משתמש שמנים ואלסטין כדי להפחית את סימני העור, ואת ריח citrusy הוא מאוד מרענן. כאשר קניות עבור קרם, לחפש מוצרים להגדיל את קולגן. אלה ישפרו את גמישות העור שלך להבהיר את המראה של סימני מתיחה. בדוק את קרם למתוח על ClassicSheWear.com.

פריטים בבית

ישנם מספר פריטים שיש לך בבית הטוב ביותר שלך עכשיו זה יכול להיות בעל ערך במיקוד סימני המתיחה שלך. סוכר, למשל, עשוי להיות משולב עם שמן זית מיץ לימון המשמש כלי פילינג. לשפשף את התערובת על העור שלך מדי יום כדי להבהיר כדי להסתכל על הסימנים. ג ‘ל אלוורה אתה משתמש בשמש כוויות גם עשוי להיות יעיל על סימני מתיחה, אנשים רבים להשתמש מיץ לימון ישר או מיץ לימון מעורבב עם מיץ מלפפון קירור.

קורס הידרציה, הדרך הטובה ביותר לשמור על העור שלך נראה הטוב ביותר שלה הוא לשתות הרבה מים. אם אתה משתמש קרם לחות יומי על הגוף שלך, זה צריך לשלב עם עור hydrated כדי ליצור זוהר כי לא ניתן לעומם על ידי סימני מתיחה.

קשורים 3 דרכים קלות להיפטר מן אמא pooch

מוצרי מרשם אם סימני המתיחה שלך הם מופרזים או מופיעים באזורים שנחשפים בדרך כלל להצגה, אתה יכול לשאול את הרופא שלך על מרשם קרמים שיכולים לעזור. דברים כמו טיפול באקנה ריצוף – A עשוי לעבוד על סימני מתיחה שלך, או שיש לקסטרין, שירות מרוכז המכיל שמנים וחומצות שיכולים לדעוך במהירות את הסימנים.

אופציונלי אחר של שיטות הרבה יותר מעורב של הפחתת סימן מתיחה הן טיפולי לייזר וניתוח. לייזרים המשמשים סוג זה של שירות ישתנה בהתאם כמה ישן סימנים. אם סימני המתיחה שלך הם בעיקר תוצאה של הריון והם מרוכזים בבטן, “בטן טאק” ניתוח לחסל את אזור הבעיה.

אם סימני המתיחה שלך מטרידים אותך, ישנן מספר שיטות שונות אתה יכול לקחת בהפחתת המראה שלהם. הטיפולים סביר להניח, אבל אם אתה מקל עם זה, אתה יכול לאהוב את הדרך שבה אתה מסתכל.

תמונה באדיבות FreediGitalPhotOS.net

אם אתה רוצה לקבל הודעות על טיפים חיים בריאים, חדשות בריאות, הורות ופוסטים, בבקשה להירשם באמצעות דוא”ל וללכת בארה”ב בפייסבוק, pinterest, bloglovin, Google+, וטוויטר.

הירשם לניוזלטר שלנו. הצטרף לרשת החברתית שלנו

קישור לתפקיד זה:

ava

Leave A Comment